سرمربی انگلیس: برای قهرمانی در جام جهانی تلاش می‌کنیم

سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۳ انجام خواهد داد.

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس که در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی زنان با تیم‌های چین، دانمارک و هائیتی هم‌گروه است، فردا در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر هائیتی قرار می‌گیرد.

سارینا ویگمن، سرمربی هلندی تیم انگلیس، پیش از این بازی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود، گفت: ما اینجا هستیم و رویایی داریم و البته همیشه شانس قهرمانی در جام جهانی وجود دارد. به نظر من بسیاری از کشور‌ها می‌توانند قهرمان جام جهانی شوند، اما ما از فردا هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

او درباره فشاری که برای قهرمانی روی تیم ملی انگلیس وجود دارد، گفت: فشار همیشه وجود دارد ک همه انتظار دارند انگلیس برنده شود. این در مورد بازی فردا و همچنین رقابت‌های سال گذشته در جام ملت‌های اروپا صدق می‌کند.


ویگمن توضیح داد: کاری که ما سعی می‌کنیم انجام بدهیم این است که به روش معمول خود بازی کنیم و روی کار‌هایی که باید انجام دهیم تا برنده شویم، تمرکز کنیم. اساسا این همان کاری است که ما همیشه انجام می‌دهیم.

سرمربی انگلیس همچنین تایید کرد که میلی برایت، کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، مشکلی برای بازی فردا مقابل زنان هائیتی نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار