اردوغان: امیدوارم دیدار با نتانیاهو آغاز مرحله جدیدی در روابط ترکیه و اسرائیل باشد

رئیس جمهور ترکیه در خصوص دیدار با نتانیاهو و همچنین گفتگو با ولادیمیر پوتین توضیح داد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اواخر ژوئیه دیدار و به زودی به لیبی سفر خواهد کرد.

به گزارش «آناتولی» این موضوع امروز (جمعه ۲۱ ژوئیه) در اظهارات اردوغان هنگام بازگشت از سفرش به عربستان، قطر، امارات و قبرس و در مصاحبه با خبرنگاران در هواپیما بیان شد.

اردوغان گفت: اولین دیدار خود را با نتانیاهو انجام خواهم داد و امیدوارم این گام آغاز مرحله بسیار بهتری در روابط ترکیه و اسرائیل باشد.

وی افزود: توسعه روابط ما با مصر، توان اقتصادی ما را ارتقا می‌دهد. من به لیبی خواهم رفت و ممکن است این سفر شامل برخی از کشور‌های شمال آفریقا نیز باشد.

پیش از این آنکارا اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ۲۵ ژوئیه و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۲۸ ژوئیه به آنکارا سفر خواهند کرد.

اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر محمود عباس و نتانیاهو به آنکارا در پاسخ به دعوت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه انجام می‌شود.

اردوغان همچنین درباره قرارداد غلات اظهار داشت: من مطمئن هستم که با گفتگو در مورد جزئیات این قرارداد با ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) می‌توانیم تمدید آن را تضمین کنیم و غرب باید در چارچوب خواسته‌های رئیس جمهور روسیه عمل کند.

وی افزود: ابتدا با پوتین تماس تلفنی خواهم داشت و اگر وی در ماه اوت به ترکیه سفر کند، در مورد قرارداد غلات به طور مفصل با او گفتگو خواهم کرد و مطمئن هستم که تمدید این قرارداد را تضمین خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۳۱ تير ۱۴۰۲
این تشخیص منفعت کنه تو فاضلاب هم شیرجه میزنه! تاریخ سرنوشتی شوم برای وسط بازان بی هویت تصویر کرده است. دیر نیست تا در کمال خفت خود و ترکیه را به سقوط بکشاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۳۱ تير ۱۴۰۲
منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۰ تير ۱۴۰۲
حیف اسم اسلام که دین رسمی ترکیه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
دنیا خائنی مثل او را نخواهد دید.اکیدسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
مردک هزار چهره بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
دست گلت درد نکنه که با دشمنان اسلام همدست هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
ببینم تو محضر خدا هم همچین حرفی را میزنی.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۱۷ ۳۰ تير ۱۴۰۲
امیدوارم امروزه در دنیای سیاست کسی برنده است که در روابط بین الملل منافع ملی خود را در نظر بگیرد یک روز بر سر کشتی با اسرائیل کر گذاشت و امروزه که می بینید منافع ملی اش در جهت روابط با اسرائیل است رابطه با اسرائیل را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار می دهد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۱۲ ۳۱ تير ۱۴۰۲
اول ادبیات پارسی و نگارش را یاد بگیر ، بعدا کتاب دشمنان اسلام از منظر قرآن را بخوان (اگر مسلمان هستی) ، سپس استراتژی های سیاسی را فرا بگیر ، آن گاه بیا و اظهار فضله کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
این را میگند سیاستمدار. با آمریکا ، روسیه ، ایران ، عربستان ، اسرائیل و ... مراوده داره. از همه باج میگیره و باعث پیشرفت کشورش شده. حالا دو تا آدم نخود مغز پیام ميدند که تورم ترکیه زیاده. خب تورم کشور ما هم زیاده اما پیشرفتی نداریم. کلا ۱۷۰ تا هواپیما تو خطوط مان داریم اما ترکیه را ببینید به کل دنیا پرواز مستقیم داره. صنعت اش چقدر رشد کرده. هر سال بین ۲۶ تا ۳۰ میلیون توریست داره اما کشور ما بزور ۱ میلیون. و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
منافق تر از این مردک (اردوغان) تو عمرم ندیدم. تا همین چند وقت پیش سوئد رو به دلیل هتک حرمت قرآن تهدید می کرد و ادعای مسلمانی داشت، اما بعد با وعده آمریکا درباره تحویل اف ١۶ مسلمانی رو فراموش کرد. اینم از حال الانش با رژیم منفور صهیونیستی اعلام دوستی و وفاداری می کنه. منافق = ظاهر مومن، باطن کافر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۰ تير ۱۴۰۲
دقیقا به این میگن باری به هرجهت نه سیاستمدار
به همین خاطرم از نظرفکری- فرهنگی تهی شدن چون اصول درستی ندارن.کشوری به ظاهر مسلمان با هزاران کاباره هزاران هتل-فاحشه خانه،یک ملت با هویتی نامعلوم
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۳ ۳۱ تير ۱۴۰۲
سمپاشیه ، سمپاش
سم درخت ، سم شته ، سم سوسک و عقرب
سمپاشه ، سمپاش
آخرین اخبار