امام جمعه کوهبنان:

گرانی و مشکلات اقتصادی مرتفع می‌شوند

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه گرانی و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، گفت: دولت انقلابی در حال خدمت رسانی است و با کار جهادی مشکلات مرتفع می‌شوند.

نماز جمعه شهر کوهبنان در اولین جمعه از ماه محرم در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با اعلام اینکه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، گفت: انبیا و صلحا بر این مهم تاکید داشتند تا واجبات احیا و اقامه شوند، راه‌ها امن، کسب‌ها حلال و ستم و ظلم دفع شوند.

او، پرداخت هزینه‌های درمان، ایاب و ذهاب و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، کمک هزینه ساخت و تعمیر مسکن، پراخت کمک هزینه ازدواج و... را برخی از اقدامات خوب بهزیستی طی یک سال گذشته عنوان کرد و افزود: در هفته بهزیستی و تامین اجتماعی قرار داریم که از خدمات و زحمات آن‌ها به جامعه هدف تشکر می‌کنیم.

امام جمعه کوهبنان به سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان کوهبنان اشاره کرد و بیان داشت: یک میلیارد تومان به بهسازی بافت تاریخی طغرالجرد، یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهسازی تیمچه علیخان، یک میلیارد تومان به طغرالجرد و گلزار شهدای این بخش تخصیص داده شده است.

او ابراز داشت: دولت مردمی، خدمتگزار و انقلابی در حال خدمت رسانی به مردم است؛ گرچه مشکلات گرانی و اقتصادی هم وجود دارد که با کار جهادی مرتفع خواهد شد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در پی هتک حرمت به قرآن که از سوی معاندین، مخالفین و افراد نابخرد برای ضربه زدن به مقدسات و وحدت مسلمان و مذاهب انجام شد، مردم با حضور گسترده خود این جنایات اسرائیل و آمریکا را محکوم خواهند کرد.

او با بیان اینکه در پنجم مرداد اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) توسط آیت الله طالقانی در تهران اقامه شد، گفت: مردم در نماز جمعه نسبت به احکام و مسائل دین، کشور، جهان و مسائل سیاسی آگاهی پیدا می‌کنند؛ چون نماز جمعه دریچه‌ای به سوی معنویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار