امام جمعه موقت بندرعباس: مسلمانان یک صدا توهین به قرآن در کشور سوئد را محکوم کنند

حجت الاسلام قنبر درویشی گفت: دولت ها و علمای مسلمان متحد و یکصدا محکومیت به ساحت مقدس قران کریم را محکوم کنند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به توهین به ساحت قران کریم در کشور سوئد گفت: اگر مسلمانان و دولت های اسلامی یک هفته روابط اقتصادی شان را با توهین کنندگان قطع کنند حساب کار دستشان می آید و در این زمینه همه دولت ها، ملت ها و علمای مسلمان باید سکوتشان را بشکنند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به قیام عاشورا گفت: امام حسین(ع)  و خانواده اش در راه حقانیت به شهادت رسیدند و اسیر شدند و  باید راه و هدف امام حسین را به همه دنیا شناساند.

حجت الاسلام قتنبر درویشی گفت: مدیریت و روابط خارجی در جمهوری اسلامی بر اساس تقوا و روابط با کشورهای مستضعف است و اکنون نیز بیشترین ارتباط دولتی ها با کشورهای ضعیف است.

وی افزود: مسولان باید باتقوا، خدمتگذار مردم و پاسداشت خون شهدا باشند.

خطیب موقت نماز جمعه بندرعباس گفت: ما خواهان قطع رابطه با آمریکا نیستیم اما از روابطی که یکطرفه و زورگویانه باشد نیز استقبال نخواهیم کرد.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به صف های طولانی سوخت در هرمزگان گفت:یکی از مشکلات اساسی مردم هرمزگان صف های طولانی سوخت در جایگاه هاست که به علت قاچاق در این منطقه ایجاد شده است و دولت باید در این زمینه مدیریت بهتری داشته باشد.

وی درباره رعایت پوشش مناسب در جامعه نیز گفت: بر اساس  موازین دینی و تقوا ،حجاب جزو ضروریات و واجبات است و خانواده و مردان  و زنان باید به این مهم توجه  کنند.

حجت الاسلام درویشی گفت: نیروهای انتظامی و سپاه د رمرحله بعدی باید قاطع با بی حجابی برخورد کنند.

وی گفت: خانواده ها، دانشگاه ها ،مردان با پیروی و الگو برداری از فاطمه زهرا(س) زمینه حجاب مناسب در بین دختران و زنان را فراهم کنند.

برچسب ها: نمازجمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.