امام جمعه ریگان:

مسئولان نسبت به قیمت گذاری مناسب خرما اقدام کنند

امام جمعه ریگان با اشاره به گرمای شدید امسال، ریزش محصول و خسارت به نخلداران از مسئولان خواست، نسبت به قیمت گذاری مناسب خرما اقدام کنند.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع) گفت: پیام‌های عاشورا فقط مختص مسلمانان نیست؛ بلکه برای همه بشریت است.

او در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد، افزود: هدف از آتش زدن قرآن در سوئد از سوی نیروی صهیونیستی آغاز و تداوم قرآن ستیزی و فرهنگ ناب قرآنی است.

امام جمعه ریگان به استقبال بی نظیر مردم از مجالس حسینی اشاره و تصریح کرد: مجالس پرشور حسینی امسال در شهرستان ریگان نشان از بصیرت و معرفت حسینی و محبت اهل بیت علیهم السلام در دل جوانان است.

حجت الاسلام رضا زاده ابراز کرد: نماز جمعه در روز عاشورا با شرکت قاطبه عزاداران امام حسین (ع) ، نشان عظمت امت حسینی بیاد نماز عاشقانه امامشان در کربلا است.

او افزود: اراده خداوند به این امر تعلق گرفته که عزاداری سیدالشهدا فراموش نشود.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: پیامبر اسلام (ص) زمانی که امام حسین (ع) کودک بود، فرمود: همانا برای کشته شدن حسین حرارتی در قلب مؤمنین ایجاد می‌شود که اصلا خاموش نمی‌شود.

حجت الاسلام رضا زاده تصریح کرد: شرکت در محافل عزاداری امام حسین (ع) برترین عمل صالح برای ماست که خداوند این عمل صالح را عظمت می‌بخشد.

او ابراز کرد: گرمای شدید امسال در شهرستان ریگان باعث ریزش محصول و خسارت به نخلداران ریگانی شده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه شهرستان ریگان اقتصاد آن بر پایه خرماست از مسولین خواست، نسبت به قیمت گذاری مناسب خرما اقدام کنند.

حجت الاسلام رضا زاده بیان داشت: نخلداری که یک سال منتظر قیمت خرماست، پس می‌طلبد از این قشر زحمتکش حمایت شود.

او از دست اندرکاران صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواستار پرداخت خسارت به نخلداران شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار