جمع آوری یک میلیون سند دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به برکت دفاع مقدس تاکنون بیش از یک میلیون سند جمع آوری شده و کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یکی ازمهمترین دستاورد‌های کنگره شهدای استان مرکزی ساخت موزه دفاع مقدس استان است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: استان مرکزی نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا کرده و نسل به جمعیت استان در زمان جنگ تحمیلی این استان خوش درخشیده و با تکمیل موزه این نقش مهم تبیین خواهد شد جوانان و نوجوانان و آیندگان می‌توانند از رشادت‌ها و مجاهدت‌ها آگاه شوند.

او ادامه داد: هم اکنون موزه دفاع مقدس پاتوق جوانان و نوجوانان، پیشکسوتان و اساتید دانشگاه‌ها است و در مناسبت‌هایی، مثل هفته دفاع مقدس جمعیت قابل توجهی از موزه بازدید می‌کنند و لذا تکمیل این مجموعه می‌تواند برکات فراوانی برای استان داشته باشد.

سردار کریمی بیان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی دستاورد‌های زیادی در حوزه فرهنگی و دفاع مقدس استان مرکزی انجام شده و نهضت‌هایی در حوزه‌های مختلف شروع شده که همچنان با قوت ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه نهضت جمع آوری اسناد در حوزه دفاع مقدس یکی از دستاورد‌های مهم کنگره شهدای استان مرکزی است، گفت: به برکت این نهضت تاکنون بیش از یک میلیون سند جمع آوری شده و کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های استان مرکزی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت گفت: همانگونه که استان مرکزی در برگزاری کنگره شهدا رتبه برتر را به دست آورد در حوزه‌های دیگر نیز به برکت شهدا برتر است و به عنوان مثال در حوزه راهیان نور نیز استان مرکزی رتبه برتر کسب کرد و بار دیگر افتخاری بزرگ به ماندگار گذاشت.

برچسب ها: سند ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.