ممنوعیت ورود به آزادراه اصفهان- شیراز تا بهره برداری رسمی

مجری آزادراه‌های مرکز وجنوب کشور گفت: تردد در آزاد راه اصفهان- شیراز به دلیل اجرای عملیات تکمیلی عمرانی تا بهره برداری رسمی ممنوع است.

مجری آزادراه‌های مرکز وجنوب کشوربا اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی آزادراه شیراز –اصفهان گفت: تکمیل این طرح مانند نصب درز‌های انبساط پل‌ها، نصب جان‌پناه‌ها در نقاط پرتگاهی و روی پل‌ها، تابلوی علائم، خط‌کشی آزادراه هنوز تکمیل نشده و در حال اجرا است وتردد از آزادراه ایمنی لازم را ندارد.

علیرضا صلواتی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حادثه، همه مبادی ورودی و خروجی آزادراه به وسیله پیمانکار مسدود شده افزود: هموطنان به هشدار‌ها توجه لازم را داشته باشند و از تردد در این مسیر که در حال تکمیل است خودداری کنند.


با تکمیل و بهره برداری این طرح ۲۲۴ کیلومتری، فاصله بین شیراز تا اصفهان از نظر مسافت ۱۳۰ کیلومتر و از نظر مدت زمان سفر ۲ ساعت کوتاه‌تر می‌شود.


مسیر فعلی اصفهان به شیراز ۴۸۵ کیلومتر و مدت زمان سفر نیز پنج و نیم تا ۶ ساعت طول می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۲ ۳۱ تير ۱۴۰۲
به امید ارتباط بسیار کوتاه مرکز دو استان و استانهای همسایه با چند خطه کردن و ایمن‌تر شدن این مسیر تجاری و ترانزیتی و گردشگری و اتصال شمال و جنوب در آینده هر چه نزدیکتر و به امید ادامه دار شدن این مسیر تا بوشهر و بندرعباس و خلیج فارس
و تکمیل مسیر ریلی هر دو خط رفت و برگشت تا عسلویه و یا هرمزگان
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۱:۳۹ ۳۰ تير ۱۴۰۲
هر دو استان بزرگ برای تکمیل زیرساختها و روشنایی ها و علائم و تابلوها و آینه و مشخص کردن نقاط کور و روشنایی پلها و تونلها اقدام کنند ،این یک بزرگراه ملی است که خیر و برکتش به این دو استان و استانهای دیگر و کشورمان می‌رسد
به امید تکمیل و بهره برداری هر چه زودتر و ایمنتر