جشنواره ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در مشهد برگزار شد

رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: هفدهمین مسابقات ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو با حضور ۶ هزار و ۷۰۰ شرکت کننده، برگزار شد.

مهدی مرزبانی رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور پذیرش، ثبت نام و برنامه‌ریزی هفدهمین مسابقات ملی قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات که از ۲۱ تا ۲۹ تیرماه در مشهد برپا بود، ۶ هزار و ۷۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان کشور حضور یافتند که ۵۶۳ نفر از این تعداد فرزندان کارکنان وزارت نیرو شاغل در استان خراسان رضوی بودند.

رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی ادامه داد: این استان توانست رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در کشور کسب کند که از این تعداد بیشترین آمار شرکت کنندگان مربوط به فرزندان همکار شاغل در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بود.

مرزبانی بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۶ رشته شامل قرائت ترتیل قرآن، قرائت تحقیق قرآن، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن، احکام و معارف نماز و اذان به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

او تصریح کرد: نتایج این دوره از مسابقات در هفته آینده اعلام شده و فرزندان نخبه قرآنی همکاران صنعت آب و برق استان خراسان رضوی به مرحله کشوری این جشنواره که در مردادماه امسال در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار