ناگفته‌های یکی از نجات یافتگان فرقه رجوی؛

قضیه نفوذ منافقین از طریق مراسم ماه محرم چه بود؟

سال ۷۳ رجوی دستور داده که باید برای مراسم ماه محرم سینه زنی و علم کشی راه انداخت تا از طریق نفوذ در این مراسم به اهداف شوم خود برسد.

 هادی شبانی از جمله جداشدگان و نجات یافتگان از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) است. او با اشاره به شیوه برگزاری آیین‌های ماه محرم در این فرقه تروریستی روایت می‌کند: آن اوایل ماه محرم که فرا می‌رسید، در تشکیلات فرقه رجوی ابتدا به نهضت امام حسین و دلایل استقامت ایشان در مقابل ظلم یزید پرداخته می‌شد. روز عاشورا نیز با چند سخنرانی پیرامون آن روز و یا پخش فیلم‌هایی از سخنرانی سرکرده فرقه به موضوع خاتمه می‌دادند.

وی ادامه داد: در مورد سینه زنی و اجرای مراسم این چنینی هم گفته می‌شد که این کار‌ها مربوط به اسلام ارتجاعی است و ما آن را قبول نداریم و باید مردم را آگاه کرد. با این اندیشه رجوی سال‌ها اعضای خود را سرکار گذاشت. تا اینکه سال ۷۳ از رجوی دستور رسید که باید برای مراسم ماه محرم سینه زنی و علم کشی راه انداخت و تحلیلش این بود وقتی حکومت وقت از احساسات مردم استفاده می‌کند چرا ما این کار را نکنیم. چون مردم به این شیوه برای عزاداری عادت کرده‌اند پس ما هم باید با مردم همراه باشیم و بعدا با آگاهی دادن، فکر و اندیشه‌شان را عوض کنیم و از همان سال بطور ثابت هر ساله برای مراسم محرم دسته‌های بی‌محتوا راه اندازی می‌شد.


بیشتربخوانید


شبانی خاطرنشان کرد: خود نفرات هم راضی به این کار نبودند و می‌گفتند که این چه داستانی است که سازمان شروع کرده است، اما دستور از بالا رسیده بود و باید مانند بوقلمون رنگشان را عوض می‌کردند، چون رجوی به این شیوه زندگی کردن عادت داشت. طی مدتی که در مناسبات سازمان بودم چیزی که توجه‌ام را جلب می‌کرد این بود که شعارهایشان جنبه انتقام‌گیری از حکومت و مردم ایران داشت و جنبه‌های عاشورایی دیده نمی‌شد و بیشتر سعی می‌شد روحیه افراد را در زمینه خشونت بالا ببرند.

این عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق با اشاره به اینکه این رنگ عوض کردن رجوی‌ها در همه زمینه‌ها وجود داشت، یادآور شد: از پناه بردن و همدستی با دشمن ملت ایران آن هم در زمان جنگ تا کمک برای جاسوسی و ترور دانشمندان هسته‌ای تا انجام عملیات‌های تروریستی که با مسیر امام حسین در تضاد است و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌گناه و مزدوری برای دشمنان قسم خورده ملت ایران همه و همه در کارنامه ننگین فرقه آن چنان می‌درخشد که به هیچ عنوان نمی‌توانند مدعی آزادی و آزادی خواهی باشند. فرقه‌ای که هر روز خودش را به رنگی در می‌آورد چگونه می‌تواند مدعی شعار امام حسین برای آزادی باشد.

وی در بخش دیگر سخنانش به راه و رسم مریم رجوی اشاره کرد و گفت: مریم به رسم همیشگی از راه و رسم امام حسین حرف می‌زد، اما در واقع او اعتقادی به حرفی که می‌زند ندارد. او دم از عاشورا می‌زند در حالی که به دستور رجوی افراد زیادی را کشتند یا حتی در مناسبات خودشان افراد را شکنجه می‌کنند. آتش زدن اتوبوس مردم عادی که زنده زنده در آتش سوختند و گِرا دادن به دشمن برای موشک زدن به مردم یا کشتن سربازان ایرانی که برای دفاع از کشور خود به جبهه رفته بودند، همه در تضاد با راه و رسم عاشورایی است. آیا امام حسین این گونه عمل می‌کرد؟

شبانی تأکید کرد: آیا امام حسین با معاویه سر سازش داشت که این گونه شما سر در آخور غرب جنایتکار و اسرائیل غاصب دارید و به آن افتخار می‌کنید؟ بالا بردن پرچم سرخ از جانب شما به منزله هواداری از امام حسین نیست بلکه به منزله فریبکاری و حقه بازی است که شما در فرقه رجوی بنیان نهادید. راه و رسم عاشورا گونه شما را در مقاطع مختلف در مناسبات شاهد بودیم! هر زمان شرایط خطرناک می‌شد شما جنایتکاران راه فرار در پیش گرفتید و بعد طلبکار نیروهایتان شدید. آری این است راه عاشورایی شما! این راه در نهایت به نابودی شما منجر خواهد شد و برای ما که سال‌ها در مناسبات تان حضور داشتیم مفهوم عاشورا و راه امام حسین روشن شده است و دانستیم ادعایی که شما از اسلام دارید از اسلام داعشی هم خطرناک‌تر است.

منبع: ایسنا

برچسب ها: فرقه رجوی ، منافقین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
لعنت برمنافقین خاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ تير ۱۴۰۲
داریم میبینم همه ما شاهد زنده افرادهای پاک با افتخار فوت کردن و نامشان همیشه در ذهن همه و افرادهای کثیف با ذلت خواری در آتش جهنم ...نفرین ...بله با خدا باش پادشاهی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۰ تير ۱۴۰۲
اخر و عاقبت یه فرقه انحرافی و افراطی و تفریطی مندرآوردی همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
چقدر هم نابرازنده بوده بهتر بوده برا یزید عزاداری کنه لعنت الله علی قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
از یک فرقه نفاق پیشه چه انتظاری غیر از این؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۳۰ تير ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه مسعود ومریم خبییث رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
کثافتای ملعون زنان و دختران مملکتمون گول میزنن برا بی حجابی ولی خودشون روسری از سرشون نمیافته ؟؟؟ خاک تو سر فریب خوردگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
شاید از هر یک میلیون ایرانی یک نفرهم طرفدار اینها نباشد، احوال اینها مشخص است، بعید آدم سالم العقل بخواد طرفدار اینها باشد، فقط مجری طرح های انواع ترور و جاسوسی اند. وقت هیچ کس با این مقالات نگیرید. شاید همین امثال این مقاله ها بخواد اینها به فکر کسی بیاره و گرنه فراموشان تاریخ اند. مثل گورستانی که سالیان سال حتی مرده ای در آنجا دفن نمیشه. کاملا در اجتماعم، و حرف مردم می دانم که اینا رو گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
لعنت خدا و پیغمبر و اهل بیت به منافقین بی شرف، الان هم چندین ساله به برخی دسته های عزاداری دقت کنید بیشتر شبیه کنسرت آهنگ پاپ هست تا عزاداری، هیچ کنترلی روی محتوی برخی دسته های عزاداری نیست، بعید نیست اینها هم کار همین منافقین نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۰ تير ۱۴۰۲
خدا لغنت کنه منافقین رو
مرگ بر آنها باد
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۵۴ ۳۰ تير ۱۴۰۲
سلام،

خودم حدود سال ۸۰ یا ۸۲ از رادیو منافقین که آن روزها راحت پخش می شد و در ایران دریافت می شد شنیدم که مسعود رجوی سوره توحید قرآن را تفسیر می کرد، آن روزها آدم سیاسی نبودم و معنی کارش را نمی فهمیدم ولی یادم هست از نظر دینی و قرآنی حرف هایش بسیار پیش ما افتاده و سطحی بود طوری که نمی شد به آن گفت تفسیر، مثل کار فالگیرها......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
مگه اون موقع دنیا اومده بودی اشراقی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
اگه رجوی مرده باشه خیلی مفت در رفته // بایستی این فرد پلید را اتشش بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۴۰۲
الانم میخوان با ظاهر نامناسب و بی حجاب بیان الکی گریه کنن تو مراسم امام حسین با بچه تو بغل و بگن امام حسین فقط واسه شماها نیست اینا رو ازش لو رفته بود که میخوان این کارو بکنن
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۶:۱۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
درود بر شما بخاطر روشنگری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ تير ۱۴۰۲
ملت کمک کنند تا کسی به آنها پیوند نکنند تا از ببین بروه یا همان نجات یافتگان یا جدا شدگان را تشویق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۳۰ تير ۱۴۰۲
حالا هم در این غزا داریها نفوذ کردن وقتی افراد مطرح در مداحی کلمه حسین را س س و با موزیک همراه کردن و موقع سینه زنی به با لا و پائین می پرسند و یا پیراهن از طن در کردن را موقع سینه زنی با نوچه های اطرافشان ترویج می‌کنند و یا با ایاب و ذهاب و نوچه ها براه می افتند و با چبغ و گریه های تصنعی بازار خودشان را مثلا برای به گریه انداختن مردم گرم می کنند و مردم کم کم این افراد راشناسایی و یا که عده هم تقلید می‌کنند و به ظاهر به سر و صورت می‌زنند همین ها و این عمل‌های ظاهر فریبانه و ترویجهای غلط است که انسانهای ظاهر فریب را بوجود می آورد و عزا داری درست را از مسیر خودش خارج می کند .عزای سالار شهیدان حرمت دارد چرا یک عده مداح مطرح حرمت نگه نمی دارند برای ثروت اندوزی مانند سلبریتیها عمل می‌کنند. نباید گذاشت به تنها ستون نگهداری دیانت مردم رسوخ پیدا کنند عاشوری و تا سوعا اسلام را تا اینجا زنده نگهداشته پس باید مواظب بود و با نادانان و مغرضان بدون مماشات برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۳۸ ۳۰ تير ۱۴۰۲
احسنت
آخرین اخبار