واکنش فدراسیون جهانی والیبال به تاریخ‌سازی سامورایی‌ها

ژاپن با پیروزی مقابل اسلوونی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ راه یافت.

 در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳، دو تیم ژاپن و اسلوونی به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن به پیروزی رسید. ژاپن موفق شد ۳ بر ۰ (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲) برنده این دیدار باشد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی ژاپن نوشت: ژاپن به رهبری ایشیکاوا با اولین حضور در نیمه نهایی VNL تاریخ ساز شد. آسیایی‌ها با عملکرد درخشان کاپیتان خود در مرحله یک چهارم نهایی اسلوونی را پشت سر گذاشتند. آسیایی‌ها با بازی در ارگو آرنا، برای اولین بار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کردند. نماینده والیبال آسیا که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به عنوان بهترین نتیجه خود در این تورنمنت مقام پنجمی را کسب کردند، تنها یک برد با کسب اولین مدال خود در یک رویداد بین‌المللی از زمان کسب برنز جام قهرمانان FIVB در سال ۲۰۰۹ فاصله دارند.

یوکی ایشیکاوا، کاپیتان ژاپن در این بازی درخشید و با ۲۷ امتیاز عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

ایشیکاوا درباره این برد گفت: ما از این برد بسیار خوشحالیم. این یک مسابقه شگفت انگیز از سوی ما بود. احساس می‌کردم خوب بازی می‌کنم و خوشحالم که به تیم کمک کردم تا در این مسابقه پیروز شود. ما در هر بازی احساس بهتری داریم و باید در نیمه نهایی به همین شکل بازی کنیم. قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۰۲ ۳۰ تير ۱۴۰۲
ورزش در کشورهای غربی پیشرفته نهادینه شده است از بچگی اینها در مدارسشون ورزش مرتب دارن وتا ۱۸ سالکی بدنشان ورزیده وتوانایی لازم برای انجام ورزش های گوناگون دارن حالا در مقابل ما چی داریم یه سری مدارس غیر انتفاعی داریم که ساختمون مسکونی را کردن مدرسه وبچه ها را وادار میکنن برای کنکور و امتحان مدارس برتر وو...و دیگه رمقی از بچه نمی ماند و اون هم مدارس دولتی و این چند نفر هم که ورزشکار پیدا میشن شانسیه و تک وتوک هستن که نمیشه رو اونا حساب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۰ تير ۱۴۰۲
ای‌والله‌ به‌مقامات‌ باشرف‌حکومت‌و‌ورزش‌ژاپن‌‌ویژه‌فدراسیون‌والیبالش‌
United States of America
شاهرخ
۱۵:۰۵ ۳۰ تير ۱۴۰۲
البته سال۲۰۱۵ ایران با درخشش معروف تا نیمه نهایی رفت و بهترین پاسور دنیا شد.حافظه نویسنده خیلی کمه.
آخرین اخبار