۷۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد لرستان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۷۰ سری جهیزیه با همکاری سپاه به نیابت از شهدای جامعه اطلاعاتی استان به نوعروسان مددجوی این نهاد شد.

جلال شیخ پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در مراسم توزیع جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد لرستان بیان کرد: ارزش نسبی این جهیزیه‌ها حدود سه میلیارد تومان و شامل اقلام اساسی مورد نیاز همچون یخچال، فرش، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است.

وی با اشاره به حمایت مادی و معنوی کمیته امداد از جامعه هدف افزود: همکاری این مجموعه با نهاد‌هایی همچون بسیج و سپاه در راستای محرومیت‌زدایی است که این هم‌افزایی منجر به ارائه خدمات گسترده‌تری به جامعه کم‌برخوردار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین با اشاره به فعالیت آشپزخانه‌های اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در سراسر کشور گفت: ۴۰ آشپزخانه در استان فعال شده است و از ابتدای امسال به مناسبت‌های ماه رمضان در طرح اطعام مهدوی و عید غدیر تحت عنوان اطعام علوی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

شیخ پور با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع شده است عنوان کرد: هشت هزار حامی طرح اکرام از ابتدای امسال در استان جذب شده است و مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری، با کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶# و واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۴۹۵ در طرح اطعام و احسان حسینی شرکت کنند.

برچسب ها: کمیته امداد ، جهیزیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار