جانشین فابینیو از پی اس جی می‌آید

یورگن کلوپ معتقد است مارکو وراتی می‌تواند جانشینی مناسب برای فابینیو در لیورپول باشد.

فابینیو چیزی تا انتقال به الاتحاد فاصله ندارد و یورگن کلوپ در حال بررسی بازار برای یافتن جانشینی مناسب برای این هافبک برزیلی است. طبق ادعای منابع انگلیسی، بهترین گزینه از نظر مربی آلمانی، مارکو وراتی است.


 این بازیکن ایتالیایی در پاری سن ژرمن چندان راحت نیست و از زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز شد، یکی از کاندیدا‌های ترک باشگاه پاریسی محسوب می‌شود. صحبت از اتلتیکو و حتی بارسلونا بود، اما به نظر می‌رسد که آرزوی او همیشه بازی در انگلیس و جهش به لیگ برتر بوده است.


طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، لیورپول در حال بررسی پیشنهادی مناسب برای ارائه به پی اس جی به منظور جذب وراتی است. وراتی که بیش از یازده فصل در تیم پاریسی حضور دارد، از تغییر تیم استقبال کرده و فرصت پوشیدن پیراهن قرمز لیورپول او را وسوسه می‌کند. وراتی تا ۲۰۲۶ قرارداد دارد، ولی انتقال او می‌تواند به پی اس جی از نظر فرپلی مالی کمک کند.

کلوپ که در آستانه از دست دادن دیگر بازیکن خود یعنی جوردن هندرسون است، به شدت نیاز به تقویت خط میانی دارد. تنها بایچتیچ، تیاگو، کورتیس جونز و مک آلیستر که اخیراً به خدمت گرفته شده، در خط میانی لیورپول حضور دارند و وراتی می‌تواند همان بازیکنی باشد که قرمز‌ها نیاز دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار