فروش۲ هزار میلیارد تومانی دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری البرز

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز به ۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته رسید.

مهدی عباسی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی، صندوق پژوهش و فناوری و نخستین شهرک خصوصی غیر دولتی و صنعتی استان البرز اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان البرز مأموریت خود را ارتباط صنعت و دانش قرار داده است و آماده پذیرش و حضور صنایع در مجموعه یکصد هکتاری خود است.

وی از راه اندازی حداقل دو صندوق سرمایه خطر پذیر شرکتی تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: اولویت پارک علم و فناوری توسعه اقتصاد دانش بنیان، شرکت‌های دانش بنیان و فناور با همکاری و همراهی بخش صنعت است.

رئیس پارک علم و فناوری البرز تصریح کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ارائه خدمات مالی و اعتباری، بازرگانی و خدمات مرکز توسعه و تولید قراردادی وینوا به واحدهای صنعتی، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی عضو این شهرک صنعتی است.

عباسی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری مأموریت خود را ارتباط صنعت و دانش قرار داده است، گفت: این پارک آماده پذیرش و حضور صنایع در مجموعه یکصد هکتاری خود است.

وی با اشاره به رشد جهش گونه پارک علم و فناوری البرز در دو سال گذشته گفت: توسعه زیر ساخت‌های فناورانه، استقرار بیش از ۱۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور و ایجاد مرکز وینوا که در سطح کشور به مدلی بومی برای توسعه مشارکتی با صنایع تبدیل شده از موفقیت‌های شایان توجه پارک علم و فناوری البرز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.