نقش زنان در دوران دفاع مقدس تبیین شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس باید تبیین شود، چراکه این نقش از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار ابوالفضل اسلامی در شورای راهبری امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز گفت: نقش زنان در دوران دفاع مقدس باید تبیین شود، چراکه این نقش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در زمینه تبیین نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اقدام مختلفی اعم از چاپ و نگارش کتاب تا کارهای فرهنگی و بصری باید صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تصریح کرد: یک تا ۵ درصد کل اعتبار سالانه دستگاه‌ها باید به تولیدات فرهنگی اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در حوزه جهاد تبیین و زنده نگهداشتن یاد و سیره شهدا از دیگر اقداماتی است که باید برای اجرای آن کارهای جدی انجام شود.

اسلامی گفت: یکی از اقداماتی را که به صورت جدی در برنامه داریم اتمام ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز است که بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: این باغ موزه که از آن به عنوان زیباترین مجموعه فرهنگی کشور نام برده می‌شودف می‌تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ مقاومت در استان داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بیان کرد: تولید محتوا در حوزه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به ویژه اینکه دشمن برای تحریف واقعیت‌ها تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهد.

وی متذکر شد: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و سعی داریم به قطب تولید محتوای ایثار و شهادت در کشور تبدیل شویم.

برچسب ها: نقش زنان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.