فالوور‌های اینتر میامی از اینتر میلان سبقت گرفتند

فوق‌ستارۀ آرژانتینی هنوز نیامده اولین تاثیرش را بر باشگاه اینتر میامی گذاشت.

تنها با گذشت یک روز از اخبار پیوستن لیونل مسی به باشگاه اینتر میامی، شمار فالوور‌های اکانت اینستاگرام این باشگاه رشد پنج برابری داشته است!

مسی در روز گذشته و در مصاحبه‌ای که با سایت اسپورت داشت، اخبار و شایعات پیوستنش به باشگاه اینتر میامی در لیگ MLS را تایید کرد تا از این پس کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ را به جای بارسلونا در تیم تحت مالکیت دیوید بکام توپ بزند. همانند زمانی که لیونل مسی در سال ۲۰۲۱ به پاری سن ژرمن پیوست و تعداد فالوور‌های پیج اینستاگرام این باشگاه رشد چشمگیری پیدا کرد، این اتفاق برای باشگاه جدید او یعنی اینتر میامی نیز تکرار شد و در عرض تنها یک روز شمار دنبال‌کنندگان پیج اینستاگرام این باشگاه، پنج برابر شده است که قطعا این آمار در روز‌های بعد بیشتر هم خواهد شد.

 

تعداد فالوور‌های اینستاگرام اکانت باشگاه اینتر میامی قبل از پیوستن لیونل مسی کمتر از یک میلیون دنبال‌کننده بود که پس از یک روز از خبر‌های مبنی بر پیوستن او به این باشگاه MLS به پنج میلیون نفر رسیده است. تاثیرات پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی به افزایش فالوور‌های اینستاگرام این باشگاه ختم نشده و به گزارش رویترز، قیمت بلیت‌های مراسم استقبال از مسی در ورزشگاه ۱۸ هزار نفری این تیم به ۳۲۹ دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت بلیت‌های دیدار اینتر میامی تا قبل از ورود مسی و بازی‌های عادی این تیم نهایت ۲۹ دلار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار