زوار پیاده‌روی اربعین میهمان خانه‌های کرمانشاهی‌ها می‌شوند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : بنا شده خدمات زیرساختی برای یک میلیون زائر در مرز خسروی به عنوان یک مرز بین المللی که نزدیکترین فاصله به عتبات عالیات را در کشور دارد، فراهم شود.

احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه امداد زائر با شماره ۳۱۳۸ برای خدماترسانی به زوار پیاده روی اربعین، گفت : این سامانه در ابتدای ورود هر فردی به استان به او پیامک خوشامدگویی ارسال کرده و در بیش از ۵۰۰ نقطه برای ارائه خدمات به زوار پیاده‌روی اربعین برنامه دارد که امسال بخش‌هایی شامل بانک‌ها، درمانگاه‌ها، صرافی‌ها و... را هم برای ارائه خدمت از طریق این سامانه فعال کرده‌ایم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای هدایت زوار پیاده‌روی اربعین به منزل خانواده‌های علاقمند به پذیرایی و اسکان زوار پیاده‌روی اربعین داشت و گفت: تلاش می‌کنیم زوار پیاده‌روی اربعین را از طریق سامانه ۳۱۳۸ میهمان خانه‌های مردم استان کنیم.

احمدی با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد استفاده از ظرفیت‎‌های مداحان و سخنرانان برتر کشور در استان کرمانشاه در هنگام سفر پیاده روی اربعین، گفت: اگر حسینیه‌ای در مرز خسروی برپا شود، می‌توانیم از ظرفیت چهره‌های مطرح کشوری برای سخنرانی و مداحی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: باید یک حسینیه بزرگ در مرزخسروی راه اندازی کنیم که از ظرفیت مداحان و سخنرانانی که از مرز خسروی راهی پیاده روی اربعین می‌شوند، برای برپایی مجالس عزای حسینی استفاده کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.