معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما:

هویت محوری و عدالت گستری از رویکرد‌های سازمان صدا و سیما است

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما هویت محوری و عدالت گستری را دو رویکرد سازمان صداوسیما عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سایه عدالت رسانه ای ظرفیت های استان ایلام در رسانه ملی بازنمایی شود.

حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در آیین تکریم و معارفه مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام به نقش خطیر صداوسیما در مقابله با هجمه های دشمن و خنثی سازی آنها و ایجاد امید آفرینی تاکید کرد.

وی هویت محوری و عدالت گستری را رویکرد جدید رسانه ملی دانست و گفت: تلاش داریم  در سایه عدالت رسانه ای ظرفیت های استان های مختلف کشور و آداب و رسوم آنها در رسانه ملی بازنمایی شود.

وی پژهش محوری ، مسئله یابی ، هویت محوری و مطالبه گری را کارویژه های اصلی رسانه استانی دانست و گفت: می بایست ظرفیت های مختلف این استان از جمله اربعین ، ظرفیت صادرات و ظرفیت های قومی و قبیله ای به خوبی در قاب تلویزیون به تصویر کشیده شود.

وی در ادامه به بیان برنامه های در دست اقدام به منظور توسعه شبکه استانی ایلام اشاره نمود و گفت: زیرساخت‌های فنی شبکه ایلام به HD فراهم می‌شود و در تمام مناطق نیز دفاتر خبری ایجاد خواهد شد.

در پایان این مراسم که با حضور استاندار و معاون امور استان های صداوسیما برگزار شد با قدردانی از خدمات ۵۴ ماهه محمد بازوند، ناصر بهرام به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام معرفی شد.

برچسب ها: رسانه ، صداوسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.