بهره برداری از مرکز سی تی اسکن ۳۲ اسلایس بیمارستان سید الشهدای اصفهان

در آئینی مرکز سی تی اسکن ۳۲ اسلایس بیمارستان سید الشهدای اصفهان که با کمک خیران سلامت بازسازی وتجهیز شده است به بهره برداری رسید.

رئیس بیمارستان سید الشهدای اصفهان در این آئین گفت: برای راه اندازی این مرکز حدود ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۵ میلیارد تومان آن را خیران تامین و بقیه را دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هزینه کرده است واین دستگاه سی تی اسکن بهترین وباکیفیت دستگاه سی اسکن استان است.
عبدالله عسگری افزود: با بهره برداری ازاین مرکز امکان ارائه خدمات انواع سی اسکن ازجمله سی تی اسکن از شکم، مغزواعصاب و لگن به ۲۰۰ بیمار در روز فراهم شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم در این آئین از خدمات خیران سلامت در حوزه درمان وتجهیز مراکز درمانی استان قدردانی کرد و گفت: محمدعلی سلامت و مصطفی نصر اصفهانی از خیران سلامت که به یاد همسر وخواهر خود در بازسازی وتجهیز این مرکز کمک کرده اند.
شاهین شیرانی افزود: برای تامین تجهیرات درمانی همچون دستگاه‌های دیالیز و دستگاه‌های مربوط به بیماران خاص، ان آی سی یو خیران سلامت کمک‌های قابل توجهی درا ستان کرده اند.
قائم مقاوم ومشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه مشارکت‌های اجتماهی هم دراین آئین گفت: از ابتدای سال تاکنون خیران سلامت حدود ۳۶ میلیارد تومان برای تجهیز و تامین داروی بیماران سرطانی به این مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی کمک کرده اند.
سید فرهاد عریضی افزود: همچنین بیش از ۱۷ طرح خیر ساز با حدود هزار میلیارد تومان کمک خیران در استان اصفهان در حال اجراست.
بیمارستان سید الشهدای اصفهان مجهز به ۲۰۰ تخت درمانی قطب درمان بیماران سرطانی در جنوب کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار