واکنش مدیر یوونتوس به شایعات نقل و انتقالاتی

کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، در مورد شایعات و گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کرد.

طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، پاری سن ژرمن آماده است تا یکی از مهاجمان خود را برای جذب دوشان ولاهوویچ به فروش برساند. یوونتوس پس از یک فصل خاص که با مشکلات متعددی همراه بود، به دنبال بازسازی تیم برای فصل جدید است. به این دلیل، مدیریت جدید ورزشی علاوه بر کاهش حقوق بازیکنان مشکلی برای فروش بازیکنان نخواهد داشت. 


طبق گزارش جدید رسانه‌های ایتالیایی، مدیران پاری سن ژرمن اوایل این هفته با همتایان خود در یوونتوس درباره دوشان ولاهوویچ ملاقات کردند. باشگاه فرانسوی چند روز مهلت خواسته تا در مورد پیشنهاد احتمالی تصمیم بگیرد.

مدیر یوونتوس، در این رابطه گفت: «ولاهوویچ؟ این یک راز نیست که ما باید موجودی حساب‌هایمان را روشن کنیم و بنابراین باید پیشنهاد‌های بزرگ برای بازیکنانمان را در نظر بگیریم. این مهم است که روشن شود، ما به دوشان اعتماد داریم و او بخشی از پروژه ماست.»


مدیر یوونتوس درباره آینده پوگبا گفت: «پل پس از یک سال پر دردسر برمی‌گردد، اما او را باانگیزه می‌بینم و ما منتظرش هستیم. در یوونتوس روی او حساب می‌کنیم و برای ما بازیکنی حیاتی است.»


جونتولی درباره لوکاکو گفت: «ما در مرحله اولیه جمع‌آوری اطلاعات در مورد بازیکنان مدنظرمان هستیم. در حال حاضر ما روی ولاهوویچ، کیه‌زا، مویزه کین و میلیک در خط حمله حساب می‌کنیم. هواداران او را نمی‌خواهند؟ ما نگران پیامد‌های انتقالی نیستیم که اکنون بحثش مطرح نیست.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار