کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در غرب پایتخت/ دو قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد افیونی در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ "حسین باباپور" گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو تن از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.
 
وی افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهمان و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های نامبردگان مشخص شد آنان با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و پس از انتقال به مخفیگاهشان قصد دارند مواد را در سطح شهر تهران توزیع کنند.
 
سرهنگ باباپور با بیان اینکه با تلاش ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مخفیگاه متهمان در غرب تهران شناسایی شد، افزود: در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۳۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.
 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار