سخنگوی قوه قضاییه خبر داد:

آخرین وضعیت «بابک زنجانی» و «حسین فریدون» / اقامت غیرقانونی طلاب مدرسه مکی زاهدان و بازداشت ۱۳۲ نفر از اتباع بیگانه

ستایشی در خصوص بابک زنجانی گفت: وی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم گفت: در آستانه ماه محرم علاوه بر لزوم گرامیداشت این ایام باید بر اهمیت قیام عاشورایی ایشان و لزوم عبرت گیری از این قیام تاکید شود. 

وی افزود: مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد. 

ستایشی گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر که از بیانات سید الشهدا بوده باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود. 

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: امر کردن به هر معروف و نهی از هر منکر وظیفه تمام جامعه برای حفظ امنیت شهروندان است و در همین راستا قوه قضائیه هرگونه امر به معروف و نهی از منکر از سمت مسئولان را رسمی می‌داند.

وی گفت: مطالبه گری مردم در حوزه حجاب که از روی دغدغه و دلسوزی اجتماعی است را باید به فال نیک گرفت و از آن با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به موضوع حجاب گفت: ضمن تاکید مجدد بر فرهنگی بودن معقوله حجاب و عفاف باید بر لزوم انجام کلیه وظایف و ترک فعل‌ها تاکید کنم و بر همین اساس دادستان‌های سراسر کشور ماموریت یافتند که وظیفه ضابطین را نسبت به اعمال قوانین متذکر شوند و در اجرای قانون کلیه افراد، مسئولان و مجریان حق تخطی از هیچ قانونی را ندارند و مر قانون باید اجرا شود.

استفاده از ضابطان آموزش دیده زن برای متهمان خانم

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه هفته گذشته دستور العملی در خصوص نحوه نظارت بر ضابطان ابلاغ شده است گفت: بر اساس این دستورالعمل آموزش‌های ضمن خدمت دیده شده است و طبق این دستورالعمل ضابطان علاوه بر اجرای مقررات مندرج در قانون موظف به خودداری مصاحبه در خصوص اتهام متهمان و نحوه دستگیری آن‌ها هستند و باید از ضابطان آموزش دیده زن برای متهمان خانم استفاده کنند. 

وی افزود: در راستای حفظ حریم خصوصی افراد پیش بینی‌هایی صورت گرفته و بازرسی از محل تنها به اندازه قانونی است و دستورالعمل اخیر الذکر نشان می‌دهد ملاک قوه قضائیه اجرای قانون است و حتی اگر دادستان هم از حدود قانون تخطی کند با شدیدترین وجه ممکن با او برخورد می‌شود. 

ستایشی گفت: رعایت قانون از دستگاه قضایی آغاز شده است و قوه قضائیه با هر فردی که از قانون تخطی کند برخورد خواهد کرد. 

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است گفت: حفظ حرمت و منزلت شورای نگهبان و احترام به قانون با عنوان میثاق ملی ما است و در قوه قضاییه مرهون خدمات و تلاش‌های این مجموعه هستیم.

متهمان کلان نقره داغ شدند

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان کلان گفت: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه این است که همواره به قانون عمل کرده است و سعی کرده‌ایم خروجی عملکردمان مطلوب و ملموس باشد.

وی افزود: با توسل به بیانیه گام دوم، سیاست‌های ابلاغی، فرامین مقام معظم رهبری و قوانین اقدامات خود را انجام می‌دهیم و قطعاً این موارد باید از ایجاد شائبه جلوگیری کند و هر آنچه در ارتباط با متهمان اتخاذ می‌شود بر اساس نظر قضائی ذی ربط است.

ستایشی گفت: محمد امامی به جرم اخلال در نظام اقتصادی محکوم به تحمل ۲۰ سال حبس، پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۷ هزار و ۲۵۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۴ ریال و رد مال و انفصال از خدمت است و اموالی از وی نیز توقیف شده است و وی در حال حاضر زندان است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره حسین هدایتی گفت: وی در سال ۹۷ به جرم اخلال در نظام اقتصادی از طریق اخلال در نظام پولی به زندان معرفی شد و در سال ۱۴۰۱ با صدور حکم به ۱۲ سال حبس، شلاق، رد مال به مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان و انفصال از خدمت محکوم شده است و وی هم اکنون در ندامتگاه تهران بزرگ است.

حسین فریدون با تشخیص پزشک در حال درمان است

ستایشی در خصوص بابک زنجانی گفت: وی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی از یک روز مرخصی هم استفاده نکرده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص حسین فریدون گفت: وی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.

وی در خصوص عباس ایروانی گفت: وی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی محکوم شده و حکم وی در مرحله ابلاغ است و از آنجایی که وی دارای کارخانه است تمام نگاه قوه قضائیه این است که در کنار اجرا و صدور احکام به تولید و اشتغال نیز توجه داشته باشند.

ستایشی در خصوص هادی رضوی گفت: وی به ۲۰ سال حبس و رد ۷۲ میلیارد تومان مال محکوم شده و از سال ۹۸ در زندان بوده است و در سال ۱۴۰۰ اعاده دادرسی وی پذیرفته شده و در حال حاضر بر اساس این تجویز مراتب در شعبه هم عرض در حال رسیدگی است و در خصوص رد مال وی مقادیری به صورت نقد پرداخت شده است و فعلاً به موجب قانون آزاد است و منتظر رأی جدید هستیم.

شکایت  سوئد، کانادا و انگلیس در خصوص پرونده هواپیما اوکراینی علیه جمهوری اسلامی ایران

سخنگوی قوه قضائیه درباره اینکه اخیراً اوکراین، سوئد، کانادا و انگلیس در خصوص پرونده هواپیما اوکراینی علیه جمهوری اسلامی ایران در دیوان بین المللی دادگستری شکایت کرده‌اند گفت: دعوای مطرح شده از ناحیه این چهار کشور یا اهداف سیاسی است و قوه قضائیه بر اساس صلاحیت ذاتی و مطابق با قانون اقدام به انجام تحقیقات وسیع کرده است و پس از شناسایی مقصران بدون فوت وقت اقدام به تعقیب متهمان کرده است و در یک فرایند دادرسی عادلانه با حضور متهمان، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها ۲۰ جلسه دادرسی برگزار شد.

وی افزود: در اسفند سال گذشته حکم پرونده صادر شد و با اعتراض برخی از اعضای پرونده حکم تاکنون قطعی نشده و به دیوان عالی کشور ارسال شده است و بیشتر جانباختگان این حادثه ایرانی هستند و چنین شکایتی از سوی این کشور‌ها فاقد وجاهت قانونی است.

هیات وزیران در سال ۹۹  استقرار واحد صنعتی  پتروشیمی میانکاله را مجاز دانسته است

ستایشی در خصوص اجرای عملیات پتروشیمی میانکاله گفت: این پروژه بر اساس مصوبه اسفند ماه سال ۹۹ هیأت وزیران انجام شده و استقرار این واحد صنعتی را مجاز دانسته است همچنین سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس موازین قانونی و اسناد بالادستی وظیفه ارزیابی زیست محیطی پروژه‌ها را برعهده دارد علاوه بر آن محیط زیست در چند مرحله مخالفت خود را با اجرای پروژه در منطقه میانکاله به دلیل آنکه زیستگاه حیوانات است و درخواست ابطال مصوبه را داشته است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: اشکالاتی در خصوص نحوه واگذاری زمین پروژه وجود داشته است، اما آنچه مشخص است این اقدام مجوز هیأت دولت را داشته و باید به این مجوز اعتنا کرد و هیأت دولت باید درباره ابقاء یا لغو مصوبه اقدام کند.

 سامانه ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش‌ها در خصوص عملکرد قضات

وی در خصوص اینکه نحوه نظارت بر قضات چگونه است گفت: با انجام آزمون قضاوت جذب صورت می‌پذیرد و با توجه به جایگاه منصب قضا پیش از جذب دقت و بررسی‌های لازم توسط اداره کل جذب و گزینش انجام می‌شود و حسب مورد با مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز هماهنگی‌های وجود دارد و در مرحله بعدی آموزش‌های لازم صورت می‌پذیرد.

ستایشی گفت: لازمه تحول در قوه قضائیه استفاده از جوانان و نخبگان است و نظارت در تمام لایه‌ها از ابتدا تا انتها وجود دارد و کسانی که به هر نحو از عملکرد قضات ناراضی باشند می‌توانند به واحد‌های ارزشیابی مراجعه کنند و شکایت خود را به این واحد ارائه کنند همچنین سامانه ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش‌ها است.

نحوه برخورد ضابطان با جرم بی حجابی

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص اینکه نحوه برخورد ضابطان با جرم بی حجابی چگونه است گفت: در مقررات تکلیف ضابطان مشخص شده است باید کارت ضابطیت وجود داشته باشد تا حقی از کسی ضایع نشود.

جمهوری اسلامی هیأت حقیقت یاب را به رسمیت نمی‌شناسد

وی در خصوص گزارش حقوق بشر و هیأت حقیقت یاب گفت: اولاً چنین هیأتی از سوی شورای حقوق بشر در حالی که شاهد یک اغتشاش تمام عیار بوده ایم دارای مبنای حقوقی نیست و جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به رسمیت نمی‌شناسد و گزارش هیأت به اصطلاح حقیقت یاب شتاب زده و بدون استفاده از منابع رسمی بوده است و در دوره اغتشاشات بیش از ۷۵ نفر از نیرو‌های مجریان قانون به شهادت رسیدند و بیش از ۷ هزار نفر از نیرو‌های مجریان قانون مصدوم شدند و این در حالی است که در هیچکدام از گزارش‌های هیأت حقیقت یاب یافت نمی‌شود.

ستایشی گفت: این موضوع صرفاً یک پروژه سیاسی علیه ایران است و جای تعجب دارد که چگونه یک شورا اغتشاش، تعرض به اموال عمومی را تجمع مسالمت آمیز دانسته است همچنین شاهدیم شورای حقوق بشر هیج اقدامی در خصوص حوادث فرانسه انجام نمی‌دهد.

اقامت ۱۳۲ نفر از اساتید و طلاب مدرسه مکی زاهدان غیرقانونی بود/ با خانواده از کشور اخراج شدند

مسعود ستایشی در خصوص اقامت غیرقانونی طلاب مدرسه مکی زاهدان گفت: در خصوص این موضوع باید گفت که ۱۳۲ نفر از اساتید و طلاب مدرسه مکی زاهدان اتباع بیگانه بودند که از این افراد پنج نفر از مدرس و مابقی جز طلاب مبتدی بودند.

وی افزود: اتهام افراد مذکور اقامت غیرمجاز و جعل هویت بوده است که در این زمینه تمامی متهمان از شناسنامه‌های سرقتی، اجاره‌ای و یا افراد متوفی استفاده می‌کردند.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: همه افراد به همراه خانواده‌هایشان از کشور اخراج شدند و شناسنامه‌هایی که غاصبانه در اختیار گرفته بودند نیز باطل شد.

آخرین وضعیت ایمن سازی بازار تهران

وی درباره ایمن‌سازی سیم کشی‌های بازار تهران گفت: ایمن سازی و پیشگیری از ساخت و بهره برداری از مستحدثاتی که واجد اشکال هستند به عهده دستگا‌های ذی ربط مانند شهرداری‌ها است.

ستایشی ادامه داد: کمیته‌ای متشکل از شهردار منطقه ۱۲، نمایندگان شرکت توزیع برق تهران، سازمان آتش نشانی، اصناف با عنوان کمیته ایمنی شهرداری‌ها با هدف شناسایی واحد‌هایی که ناایمن هستند تشکیل شده و رسیدگی‌های لازم برای این امر به عمل آمده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادسرای تهران ناحیه ۳۷ رسیدگی به امور شهرداری‌ها به موضوع ورود پیدا کرده است قوه قضائیه با پیگیری‌ها وظایف را گوشزد می‌کند و از مصوبات کمیته حمایت می‌کند قوه قضائیه از ترک فعل‌ها گذر نخواهد کرد.

 قرارداد‌های بازیکنان فوتبال زیر ذره‌بین قوه قضاییه و سازمان بازرسی

وی در خصوص قرارداد‌های بازیکنان فوتبال اظهار کرد: برخی از باشگاه‌های فوتبال عملاً متکی به بودجه عمومی هستند و قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور از باب نظارت بر حسن اجرای قوانین تکالیفی دارد و بر عملکرد سازمان‌ها نظارت می‌شود.

ستایشی گفت: بررسی‌های صورت مالی و گزارش حسابرسان، بررسی درآمد‌ها و هزینه‌های باشگاه‌ها صورت گرفته است.

شناسایی و تشکیل پرونده برای متهمان تقلب کنکور/ نتیجه اعلام خواهد شد

سخنگوی قوه قضائیه درباره تقلب هزار نفر در کنکور گفت: تقلب و تخلف در کنکور همواره بررسی شده است و قوه قضائیه و دادستانی کل کشور همواره به این موضوع توجه داشته اند و مکاتباتی در این حوزه صورت گرفته و تذکرات قانونی نیز صادر شده است و گزارش سازمان بازرسی کل کشور نشان می‌دهد شرایط بهبود یافته اند و با تخلفات برخورد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور شناسایی متهمان مکاتباتی با پلیس صورت گرفته پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و در صورت به نتیجه رسیدن اعلام خواهد شد.

صدور حکم برائت و منع تعقیب برای متهمان فولاد مبارکه

ستایشی در خصوص گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه و صدور حکم برائت و منع تعقیب برای متهمان گفت: هیچ برائت و منع تعقیبی برای این پرونده صادر نشده است در این پرونده ۱۰ نفر به اتهام اخلال در نظام تولید و توزیع متهم هستند و پرونده در ۱۸ تیر با صدور کیفرخواست به مجتمع قضائی جرایم اقتصادی ارسال شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در ارتباط با اهمیت صلح و سازش شاهد افزایش ۱۴ درصدی صلح و سازش از ۲۹ درصد به ۴۳ درصد بوده ایم و هزار و ۱۰۵ فقره پرونده قصاص طی دو سال اخیر به صلح و سازش ختم شده‌اند.

آخرین وضعیت حدنگاری اراضی نیروهای مسلح/ توضیحات سخنگوی قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به ترک فعل 

ستایشی درباره حدنگاری اراضی نیرو‌های مسلح گفت: اقدامات بسیار مثبت و مؤثری در این خصوص به عمل آمده است و تحقق این اقدامات از سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به ترک فعل گفت: سازمان بازرسی وظیفه نظارت بر اجرای حسن امور و قوانین و مقررات را برعهده دارد و در صورت بروز تخلف و ارتکاب جرم سازمان بازرسی به وظایف خود عمل می‌کند و در حوزه صوت و تصویر فراگیر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را لازم الاجرا می‌دانیم و در قابل این موضوع همکاران و دستگاه‌های مربوطه باید اهتمام لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
با مجرمین لطفا قاطع برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۲
چقدر‌فریدون‌زیاد‌جریمه‌کردن‌۱۵۵‌میلیاردریال‌یا۱۵میلیار‌تومان‌۳تا‌تریلی
United States of America
زارتل
۰۸:۳۷ ۲۹ تير ۱۴۰۲
باید محاکمه و زندانی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
آزاد شدن فکر نکنم!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۸ تير ۱۴۰۲
افراد معلول به ویژه معلولان جسمی و حرکتی شدید نیاز بسیاری به پرستار دارند و معمولا برای آن‌ها حق پرستاری در نظر گرفته می‌شود تا آن‌ها بتوانند امرار معاش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ر.و
۰۹:۱۸ ۲۸ تير ۱۴۰۲
نشست خبری دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) صبح امروز سه شنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۸ تير ۱۴۰۲
راه‌حسین‌ و هدفش یک کار عملی است نه شعار ... داغون کردن به کار های خوب در عمل و باز داشتن از کار های زشت و ناپسند چه آشکارا و چه در پنهان ... این راهش است .... دروغ گفتن و عمل نکردن در مرام امام حسین علیه السلام نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۸ تير ۱۴۰۲
چرا اینهمه مماشات با بعضی از این مجرمهایی که ساختار جامعه رو نابود کردن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
از عدالت حرف زدید ؟؟؟؟؟!!!!؟!

آیا عدالت است که حکم قاضی شجاع و عدالت محوری که انتصاب زانتی و پارتی بازی لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی لغو نموده است ، ابطال کنید ؟؟؟؟!!!!!

من نمی دونم چرا باید قوه قضاییه از ابطال حکم انتصاب زانتی لطیفی بترسد ؟؟؟؟؟؟!!!!

فرق نمی کند نصب کننده چه سمتی داشته همینکه انتصاب این فرد زانتی و غیر عادلانه بوده باید لغو شده و از کار برکنار شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۲۸ تير ۱۴۰۲
امیدوارم که روزی برسه که مسئولین یک ذره وجدان داشته باشند و یک سلام علیک واقعی بکنند تا ما به دنیا نشان بدهیم که چقدر حرف هامون حقیقت است تا دروغ
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۲:۵۸ ۲۸ تير ۱۴۰۲
خوب تکلیف طبری بی شرف چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۸ تير ۱۴۰۲
بیش‌از هشت میلیون افغانی در ایران هستند که نصف اونا کارت شناسایی ندارند این طلاب را از کجا آوردید که فرستادید افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
قوه ی قضائیه در برخورد با فساد دولتی و دزدی و حتی اراذل و اوباش به شکل فاجعه آمیزی ضعیف عملکرده و این با اسلام واقعی و شیعی همخوانی نداره
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن ، جانباز جنگ
۰۰:۲۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
دادستان شهرستان آمل اخیرا که به جرم فساد اخلاقی توسط حفاظت قوه قضائیه کشور دستگیر شده است ، موجب خوشحالی مردم شده و قابل تقدیر می‌باشد امیدوارم افراد های فاسدی که در سایه لباس حفاظت از سپاه آمل و بخش لاریجان سو استفاده کردند و با آن دادستان در فساد مالی و اخلاقی باعث تا رضایتی مردم میشدند هم دستگیر و به اشد مجازات محکوم و باید در میدان هفده شهریور آمل شلاق بخورند تا مردم بدانند اجرای قانونبرای همه مساویست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مسجد مکی تبدیل به لانه فساد و توطئه شده ، عبدالحمید هم باید محاکمه بشه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۲
بابا اینا همه دروغه.مگه تو کشور کم افغان هست اونا رو را جمع نمیکند
Turkey
علی
۲۳:۱۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دعا میکنیم برای سلامتی هر چه زودتر حسین فریدون و ان شاءالله بازگشت به دامان عدالت....البته توفیق خدمت به قوه قضائیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اقامت غیر قانونی طلاب چینی وکشورهای دیگه چه طور؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
هم هادی رضوی ازاد است وهم فریدون وهم طبری اعاده دادرسی وبقیه توجیحات است مردم را... فرض نکنید یا قاون مشگل دارد یا قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
لطفا نسبت به تخلفات در دل قوه قضاییه ورود کنید چرا که اگر قوه قضائیه متهم به فسادهای کلان بشه به اعتقادات مردم ضربه ای ویران کننده خواهد زد..نسبت به ورود ارتشاء و فساد در بعضی دادگاه ها که متاسفانه قضات عالی رتبه غرق در فساد و ازبین بردن حقوق مظلومان میشه هم بازرسی قوی و نامحسوسی داشته باشید تا خدایی نکرده مصداق روایت..اذا فسد العالم فساد العالم..نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بی حجاب مفسد فرهنگی است حجاب ارزش اجتماعی جامعه ی ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بی حجاب دشمن اجتماع و خانواده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دمتون گرم که با بی حجابها برخورد قانونی می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
نمیدانم مکتب سرخ حسینی درخصوص اقتصاد. ناتوانی ندارها چیزی نگفته که دراین ماه مردم انتظار اصلاح بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
به داد بورس برسید
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگر فسادهای مالی برطرف بشه ومردم در رفاه قرار بگیرن خودبه خود مسئله ی حجاب که حکایت لج ولج بازی ملت با دولت شده حل میشه واما بابک زنجانی باید در ملاء عام اعدام بشه بی کلک هر چند باور این کارها از سوی دولت سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حسین فریدون، طبری و خیلیای دیگه که ما خبر نداریم، هزاران میلیارد تومان، تکرار میکنم هزاران میلیارد تومان دزدی کردند و بخش زیادی از زندانشون رو بیرون بودند و تا ماجرا رسانه ای نشده بود باز هم آزاد بودند، خب این چه عدالتی است؟ این چه قوه قضاییه ایه؟ من آدم می شناسم بخاطر دزدی سه تا لپ تاپ ۹ سال از جوانیش تو زندان بدون حتی یک روز مرخصی تباه شد، بعد اینا هزاران میلیارد اختلاس یعنی دزدی کردند و آزادددددد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
پس حرفی از طبریی زده نشد چرا حکمش اعدام. نیست طبریی از بابک زنجانی اختلاس بیشتر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ایا بابک خیلی خبلی بزرک است یا قوه قضای ما ضف دارد
Iran (Islamic Republic of)
حسین راستا
۱۸:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باید نقره داغ شوند
Iran (Islamic Republic of)
جواداربابی
۱۸:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مابیچاره ها کاری به این قضاوت ها کاری نداری ولی اگه خدا را قبول دارید به فکر مردم باشی نان شب ندارن روز قیامت مسولین جوابگو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگر افتخار در رعایت قانون است پس چرا وضع جامعه چنین است؟ یا این سخن درست است و ایراد از قانون است، یا آن که قانون درست است و ادعای رعایت آن مورد تردید است. هنگامی میتوان به اظهارات اعتماد کرد که گشایشی در زندگی مردم بشود. در شرایطی که روز به روز وضع بدتر میشود این سخنان اعتماد مردم را جلب نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
احسنت موافقم..افغانستان تورم منفی یک رو داره با اینکه یک صدم سرمایه ایران رو نداره و جنگ زدست..مسئولین باید جواب بدن این همه ثروت ملی و درآمد کجا خرج میشه و احیانا تو جیب کیا میره که مردم له شدن در فشار معیشت و اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۷:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
جوابها اونقدر مضحک بود یاد سریالهای طنز افتادم ، شکایت کشوری که هواپیماش ساقط شده با اهداف سیاسی بوده ????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
واقعا شرم آور است که در یک‌کشوری اسلامی یعنی در کشورخودمان اینقدر زنان فاسد و مجرم داشته باشیم که مجبور شویم برای دستگیری و گرفتنشان زنهای دیگر را تربیت کنیم و آموزش بدهیم عجیب است که در این یکسال چقدر زنان بدکاره و مجرم به جامعه ما تحمیل شده و گویا هیچ حیا و شرف و خانواده‌ای ندارن و همگیشان فاسد و نانجیب و بی عفت و بی شرم و غرب زده و غرب گدا هستن و مردانشان هم بی عیرت مطمئنا مردان این زنان همیشه چشماشن به زنهای نجیب در جامعه است و حسرت داشتن همچین زنهایی را دارن از صمیم قلب خوشحالم که این زنان بدکاره به سزای اعمالشان میرسن و هم در این دنیا و هم در ان دنیا مجازات میشون با این اقدامات صحیح و منطقی و اسلامی دیگر زندگی زنان با عفت در خطر نخواهد بود و شوهران و مردان و پسران ما دیگر به گناه آلوده نخواهند شد و زنان با عفت با آرامش و خیالی آسوده زندگی مشترکشان را خواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
آقایی زده به ماشین بنده وماشین یک بنده خدای دیگر که در آژانس کار می کنه ودر می ره .شاخ وشانه می کشه که هر ...که می توانید بکنید.
بعد از کلی دوندگی در شورای حل اختلاف و گرفتن نظر کارشناس میزان خسارتی که یک سوم آنچه باید خرج کنی تا ماشین به وضعیت قبلش هم برنمی گرده نمی شود.
نامه از دفتر قضائیه بگیری و
تازه باید برگردی بری به دادگستری کرج .ازاطلاعات برای گرفتن پاسخ که به کجا مراجعه کنی خبری نیست .بعد از کلی گشتن باید برای طبقه آخر برای ارجاع دادن نامه.
با وارد شدن و کشف محل مورد نظر فتوکپی از نامه شورای حل اختلاف را می خواهند باید برگردی وبری طبقه زیر زمین.
یعنی تازه متوجه می شی نگرفتن فتوکپی ودستور وبخشنامه دولت کشکه وحق با فرمایش آقای راننده متخلف وگردن کلفته که درست فهمیده برو هر ...که می تونی بکن.
Iran (Islamic Republic of)
عمید
۱۷:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
انشالله به راه راست هدایت شوند
Iran (Islamic Republic of)
بهلول
۱۶:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اونوقت این سخن گوی قوه قضائیه گفت امر کردن به هر معروف و نهی کردن از هر منکر وظيفه هر ایرانی است ....؛....ولی نگفت هر ایرانی چگونه و با چه روشی باید در برابر اختلاسگران نهی از منکر بکنند ....؟؟!!
بیخودی هم نگویید برخورد با جرائم فقط وظيفه قوه قضاییه است و به مردم ربط ندارد. که در این صورت حجاب هم فقط به مردم ربط دارد و به قوه قضائیه ربط ندارد....!
بالاخره یا تفکیک وظایف وجود دارد یا ندارد؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بابک زنجانی به اعدام محکوم شده ولی نگه داشتیم ترشیش رابگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بنظرم کشتن یک انسان کار درستی نیست // مگر اینکه کسی را کشته باشه // حداقل حبس بلند مدت بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خدا شاهده قانون فقط برای بدبخت بیچاره هاست .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
هر کسی را از هر کشوری خواستید وارد میکنید با بودجه این مردم به آنها حقوق می‌دهید منزل می‌دهید تفریحات فرزندانشان را تامین میکنید به نام جامعه المصطفی که این افراد چینی شما را فریب داده برای یاد گرفتن زبان فارسی می آیند نه آنها مسلمانند نه مسلمان می‌شوند آنها بجای پرداخت پول برای یادگیری زبان با این شیوه رایگان در ایران درس می‌خوانند ولی کسی که واقعا برای اسلام درس می‌خواند می‌شود بیگانه و اخراج میشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
چرا اینقدر محاکمه را طولانی میکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حسین فریدون توی اخلال اقتصاد ، اونهمه سکه و دلار..بعد فقط15میلیارد رد مال !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
واقعا که؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
رد مال چیه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شرایط بیماری برای همه است یعنی هر کسی مریض بشه میاد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۵:۳۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
یا امام زمان مارو از دست مسئولین نجات بده
اوضاع هیچ تغییری نکرده فقط روز ب روز داره بدتر میشه
بخدا دیگه حتا پول نونم ندارم صابخونم اجارم دوبرابر کرده ۷صب تا ۸ شب سر کارم اما زندگیم نمیچرخه .الان دوماه حقوق نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۴۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اصلا اوضاع به این دلیل به این صورت است که مردم بفهمند باید حضرت حجت برای اصلاح امور تشریف بیاورند. کاری از دست دیگران ساخته نیست
Iran (Islamic Republic of)
Omid azizi
۱۹:۵۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
لطفاً جوک نگو من تو تهران کار میکنم تو اتاق مجردی اقامت دارم تو کارگاه خیاطی هستم 12 ساعت کار میکنم خرج خودم هم در میارم بقیشو میفرستم به خانوادهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۸ تير ۱۴۰۲
اصلاح قیمت‌ها نه بر اساس نظر خودروسازان، بلکه صرفاً بر اساس بررسی اسناد و داده‌های حسابداری و صورتهای مالی مورد تأیید حسابرسان قانونی که توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان مرجع رسمی، تخصصی و حاکمیتی محاسبه قیمت، بررسی و نهایی شده است. کما اینکه در حال حاضر برخی شرکت‌های تولیدکننده، قیمت‌های بیشتری را نسبت به قیمت‌های اعلامی شورای رقابت، متقاضی هستند، لیکن صرفاً درخواست‌ها بر اساس مستندات مورد تأیید سازمان‌های مذکور ملاک عمل قرار گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باید کارت داشته باشد تا حقی از کسی ضایع نشود؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حسین‌فریدون از روز اول تا حالا میگویید مریض‌ودرحال درمان است چرا تاروز قبل زندانی شدن سالم و سرحال درحال رانتخواری ونجومی بگیری ودلالی وسفارت انگلیس گردی وخارجه رفتن وحسابهای بانکی سرحال وتندرست بود .این افراد باید اموالشان مصادره وبه افغانستان تبعید صدساله بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سم بخورن به حق علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دقیقا به همون دلیلی که شما حیئت حقیقت یاب رو به رسمیت نمیشناسین ما هم شما رو به رسمیت نمیشناسیم و به قانون هاتون احترام نمیزاریم :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
با چه رویی اسم امام حسین را به زبان میارن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
رعایت قانون از دستگاه قضایی آغاز شده است و قوه قضائیه با هر فردی که از قانون تخطی کند برخورد خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مالباخته
۱۵:۰۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دو سال پیش یکنفر جعفر پ. با همدستی چند جاعل ، دهها سند از فاز ۶ پردیس رو جعل کرده و به خلق الله فروخته . با وجود کثیرالشاکی بودن پرونده ، چون دادستان و بازپرس بومهن و کلانتری پردیس با نامبرده حشر و نشری پیدا کردن پرونده رسیدگی نمیشه و فقط بین شعب پاسکاری میشه .
مشتِ نمونهٔ خروارِ سلامتِ دستگاه قضا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اانشاله به سزای اعمالشان برسند
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باید وضعیتشان مشخص شود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
حسنوک
۱۴:۴۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی افزود: مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهندس ساناز قنبری
۱۴:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
از عملکرد قوه قضایه ناراضی هستیم ؟ چرا ؟ اختلاس گران در کشور جولان میدهند ؟ مواد فروشان ( صنعتی و سنتی ) جولان میدهند ؟ نبود عدالت اجتماعی ، یکی صد میلیون حقوق می گیرد یکی ۱۰ میلیون ؟ ( تجملگرایی ، و دنیا طلبی در بین قضات ) از اما حسین ( ع ) حرف می زنیم ولی در عمل در راه سرور وسالار شهیدان حضرت سیدالشهدا ( ع ) نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۴:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
باید حکم سنگینی بهشون بدن
Germany
امیر
۱۴:۳۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اگه طلاب مکی افراد کشورهای دیگه هستن چرا افغانی ها در مدارس دولتی ما و در حوزه های دیگه درس میخونن نه تنها افغانی بلکه آفریقای و کشورهای دیگه هم هستن حتی به گفته رئیس جامعه مصطفی رهبران طالبان اینجا درس خوندن تازه هم میخواهین این گروه شبعه نظامی شعبی رو هم بیارین دانشگاه ها ما درس بخونن اگه درس خواندن افراد فاقد مدارک بده برای همه بد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بی خیال بابا هههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
انحراف و جرم طبری به مراتب بیشتر است. جرم خیانت به قوه قضائیه و خیانت به ملت. فساد مالی جرم کوچکتر اوست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۱۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
طبری کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خیلی جالبه مفسدین بزرگ درخواست اعاده دادرسی می دهند و میان بیرون و آزاد ، آنوقت یک آفتابه دزد باید کامل حکم خود را سپری کند ، تازه جریمه هاشون هم خیلی دیدنی است ۷۵۲ میلیارد که فقط یک ویلای طبری بالای ۱۵۰۰ میلیارد ارزش دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
اینجا حکومت اسلامی دینی، حاکم است، واین همه فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خب چه فرقی به حال ما داره....
Iran (Islamic Republic of)
محسن.ن
۱۴:۰۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
انوقت نون حضرات آجر میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
پت
۱۳:۵۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
این همه در حوزه های علمیه قم و گرگان و مشهد و...طلاب ..ون سیاه آفریقایی هستند مجوز دارن؟ یک بام و دو هوا مرحبا!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۴۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بله. در قم مجوز دارند و با شناسنامه و پاسپورت و ویزا وارد کشور شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تبلیغ دین اسلام و مکتب حسینی را با نژادپرستی خود خلط نکنید ..ان اکرمکم عندالله اتقاکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۲
بله عزیزم مدارک دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
کشته حکم برادر رئیس جمهور قبلی هستم ۵ سال اونم که به بهانه بیماری بیرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خوب مردمو سر گرم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شاید برای تو سرگرمیه
از طرف مردم حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
Omid azizi
۱۹:۴۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شماها به جوک هاتون ادامه بدید چون کاره دیگه‌ای نداری!
Iran (Islamic Republic of)
سیدخونین شهر
۱۳:۳۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی در خصوص اینکه نحوه نظارت بر قضات چگونه است گفت: با انجام آزمون قضاوت جذب صورت می‌پذیرد و با توجه به جایگاه منصب قضا پیش از جذب دقت و بررسی‌های لازم توسط اداره کل جذب و گزینش انجام می‌شود و حسب مورد با مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز هماهنگی‌های وجود دارد و در مرحله بعدی آموزش‌های لازم صورت می‌پذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی افزود: با توسل به بیانیه گام دوم، سیاست‌های ابلاغی، فرامین مقام معظم رهبری و قوانین اقدامات خود را انجام می‌دهیم و قطعاً این موارد باید از ایجاد شائبه جلوگیری کند و هر آنچه در ارتباط با متهمان اتخاذ می‌شود بر اساس نظر قضائی ذی ربط است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خلاصه اینکه با هر جرم و جنایت و ناهنجاری برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی در خصوص عباس ایروانی گفت: وی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی محکوم شده و حکم وی در مرحله ابلاغ است و از آنجایی که وی دارای کارخانه است تمام نگاه قوه قضائیه این است که در کنار اجرا و صدور احکام به تولید و اشتغال نیز توجه داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
كسی كه می‌خواهد با زنی ازدواج نمايد برای اطلاع و آگاهی از او می‌تواند به صورت، دست، مو و محاسن او بدون قصد لذّت نگاه كند ـ اگر چه قهراً لذّت حاصل شود ـ مشروط بر اينكه اولاً اطلاع و آگاهی قبلی نداشته باشد و ثانياً علم نداشته باشد كه به او جواب ردّ می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دلت خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
عزت الهی
۱۲:۵۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
پس طبری هم که هیچ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سنگینی تبر طبری داره رو گردن بابک زنجانی فرود میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ایشون جزو خواص هستند !
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۵۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص حسین فریدون گفت: وی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ولی بسیاری از زندانیان با وجود بیماری هنوز در زندان هستن یعنی خلافکار خودی وغیر خودیم وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان کلان گفت: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه این است که همواره به قانون عمل کرده است و سعی کرده‌ایم خروجی عملکردمان مطلوب و ملموس باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ستایشی در خصوص بابک زنجانی گفت: وی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۷:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حالت خوشه ؟ مگه بیکاری هی کپی میکنی ،خودمون چشم داریم میخونیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۱۲:۳۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد حکمتی
۰۱:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
عجب کی باید پایان دهد هم آنهایی که ۵۰ سال زحمت کشیدند تا این نحوه اختلاس را قانونی و بگونه ای که مورد پذیرش باشد ابداع کردند ما ملت همین قدر در جهل قرار داریم که فقط این اختلاسگر را جای آن یکی انتخاب کنند برایمان وگرنه اگر به اندازه تعداد شهدای جنگ تحمیلی هم کشته بدیم ولی اصلح ترینها را انتخاب کنیم می ارزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی گفت: مطالبه گری مردم در حوزه حجاب که از روی دغدغه و دلسوزی اجتماعی است را باید به فال نیک گرفت و از آن با آغوش باز استقبال می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شما درست میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی افزود: مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حالاکه همه افراد حکومت یک دست ویک صدا شدند پس چرا همچین افرادی به سزای اعمالشان نمیرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۱:۳۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
این شد حالا بقیه چطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ستایشی در خصوص بابک زنجانی گفت: وی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خخخخخخخخخخخخخخخ بدو بازداشت تاکنون به اعدام محکوم شده !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
حسن فریدون ضربه بزرگی به اقتصاد زده اونوقت ۵ سال حبس!!!!!
باید اعدام میشد
حداقل حبس ابد میدادین
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۲:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
جالب تر اینجاست که هادی رضوی 70 میلیارد و حسین فریدون فقط 15 میلیارد جریمه محکوم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خداروشکر قاضی نشدی آخه طبق شدت جرم حکم نمیدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان کلان گفت: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه این است که همواره به قانون عمل کرده است و سعی کرده‌ایم خروجی عملکردمان مطلوب و ملموس باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
تازه دوا و درمان هم می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ببخشید آقای قاضی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
داداشی رئیس جمهور قبلی اس آخه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به موضوع حجاب گفت: ضمن تاکید مجدد بر فرهنگی بودن معقوله حجاب و عفاف باید بر لزوم انجام کلیه وظایف و ترک فعل‌ها تاکید کنم و بر همین اساس دادستان‌های سراسر کشور ماموریت یافتند که وظیفه ضابطین را نسبت به اعمال قوانین متذکر شوند و در اجرای قانون کلیه افراد، مسئولان و مجریان حق تخطی از هیچ قانونی را ندارند و مر قانون باید اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۴:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سلام تو رو به هرکی ک می پرستید بیاد این حق این مالباختگان بیچاره ک تمام زندگیشون ازدست دادن توتاگستان قزوین بابت پیش فروش خودرو بگیرید اوضاع حال مردم اینجا خوب نیست خیلی دارن سختی میکشن زندگی ها از هم داره میپاچه عده ای اومدن مال زحمت مردم چپاول کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۲۸ تير ۱۴۰۲
کجایی قانون انتصاب بی ضابطه و زانتی را تایید کرده که اکنون می خواهند؟؟؟!!!
حکم قاضی شجاع و عدالت محور در مورد لطیفی را لغو کنند ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
وی افزود: مکتب سرخ حسینی برای امروز و فردا‌های ما دارای پیام‌های روشنی است که از جمله آن می‌توان به عدم سازش پذیری با انحراف، بی عدالتی، کفر و جهالت و ایثارگری جان برای روشنگری اشاره کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بر اساس این دستورالعمل آموزش‌های ضمن خدمت دیده شده است و طبق این دستورالعمل ضابطان علاوه بر اجرای مقررات مندرج در قانون موظف به خودداری مصاحبه در خصوص اتهام متهمان و نحوه دستگیری آن‌ها هستند و باید از ضابطان آموزش دیده زن برای متهمان خانم استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است گفت: حفظ حرمت و منزلت شورای نگهبان و احترام به قانون با عنوان میثاق ملی ما است و در قوه قضاییه مرهون خدمات و تلاش‌های این مجموعه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۲۸ تير ۱۴۰۲
باید به داد مردم رسید کمرشون بدجوری زیر گرونی داره میشکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
به داستان های کشور راجع به فساد در بورس و اختلاس در بانک ها و... ماموریت نمیدید؟!!
اسلام فقط حجاب است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
این همه توضیح داده بعد تو فقط حجاب دیدی ..
این حجاب شده دست مایه اونایی که میخوان بی حجابی و بی عفتی و بی غیرتی رو رواج بدن
ببین اقتصاد ربطی به حجاب نداره
خودتون مسخره کردید تا میگن حجاب یاد پول و اقتصاد و نون و آب میوفتید
الان که بعضی ها با این وضع فجیح و مزخرف میان تو انظار عمومی اقتصاد آباد شده؟؟ نون سفره ها زیاد شده ؟؟ پولا از پارو بالا میره؟؟ دیگه گرسنه و تشنه نمیمونید ؟؟
اگر اقتصاد خراب بودُ پول نداشتن ..این همه هزینه آرایش و آرایشگاه و لباس و عمل زیبایی های مختلف نمیکردن بیان جولان بدن تو خیابونا و نمایش کی بهتره راه بندازن

حجاب ربطی به اقتصاد نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ تير ۱۴۰۲
منفی زدم چون هر دو تا خلافه و باید برخورد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شما که میخوای از خونه بری بیرون ، اول شلوارتو می پوشی !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خوبه که دغدغه اقتصاد رو داری هر جا تخلف اقتصادی دیدی گزارش کن انبارهای غیرمجاز
فرار مالیاتی ناشی از عدم استفاده از کارتخوان
همینارو اگه ملت گزارش کنن خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
یه ماموریت هم باید در مورد برخورد باامثال تو بدهند ، هر چیزی سرجاش مهمه . اسمع افهم . اگر مثلا یک قتل انجام شده باید ولش کنیم و بگیم اول با اختلاس گرا برخورد کنیم بعد از ۵ سال که همه اختلاس گران را ریشه کن کردیم اونوقت برویم سراغ قاتل بگردیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۲۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
این دوره ریاست جمهوری تازه همه چی جدی گرفته شده ...و پیگیریها بعد از اون همه سال خیانت از طرف خاتمی وموسوی و اون بی سواد روحانی .الان تازه انقلاب اسلامی داره تازه جوون میگیره ...آسه آسه با توکل به خدا همه درست میشه.
.سلام بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
قوانین کشور به سود مسئولین و آشنایانشان می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
شما چه مرگتون.چرا با حجاب انقدر مخالفید
چرا همه چی و به حجاب ربط میدید
حضرت زهرا جوابتون رو بده
آخرین اخبار