برپایی نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان در قزوین

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک و نوجوان عصر دوشنبه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: این نمایشگاه جدیدترین محصولات و دستاورد‌های تولید کنندگان داخلی پوشاک و وسایل و ملزومات مخصوص مادران باردار، نوزادان و کودکان عرضه کرده است.

خورگامی افزود: نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از ۲۶ تا ۳۰ تیر، ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی‌های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات، لوازم و دستگاه های ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش، مهدکودک، سیسمونی محصولات خود را به نمایش می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مشارکت کنندگان در حوزه‌های مراکز ورزشی، آموزشگاه‌های زبان و مراکز کمک آموزشی، نقاشی و هنر‌های تجسمی، آتلیه کودک، رباتیک، اسباب بازی و وسایل سرگرمی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان، لوازم تحریر، مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان نسبت به معرفی تولیدات و محصولات خود اقدام خواهند کرد و بستر مناسبی برای رفع نیاز‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

خورگامی یادآور شد: ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه ورزش، بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاورد‌های جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش و سلامتی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.