بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان از کارگاه بزرگ تولید پوشاک شهرستان کهگیلویه

کارگاه بزرگ تولید پوشاک کهگیلویه با هزینه ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع اشتغال روستایی به بهره برداری رسید.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد، از کارگاه بزرگ تولیدی پوشاک طولیان در کهگیلویه دیدن کرد.
 
انسیه خزعلی گفت: در این کارگاه ۱۸ چرخ خیاطی، لباس مورد نیاز بیمارستان‌های دهدشت، اهواز ، اصفهان و پتروشیمی دهدشت دوخته می شود.
 
وی ادامه داد: تعدادی از زنان سرپرست خانوار و بانوان بیکار روستای طولیان در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.
 
در این دیدار مشکلات زنان سرپرست خانوار شاغل در این کارگاه تولیدی را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت تامین بازارچه فروش این محصولات تاکید شد.
 
۱۲ میلیارد ریال از محل منابع اشتغال روستایی استان به این تعاونی تولید پوشاک تسهیلات پرداخت شده است.
 
رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.
 
همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
 
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.
 
در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.