آموزش در اتومبیلرانی کاهش تصادفات شهری و جاده‌ای را به دنبال دارد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز با بیان اینکه این هیات تنها مرجع رسمی و مجاز آموزش‌ها در موتورسواری و اتومبیلرانی است، گفت: ارایه آموزش‌های لازم در این حوزه به کاهش تصادفات شهری و جاده‌ای منجر می‌شود.

اردشیر درویشی روز دوشنبه در گردهمایی مسئولان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز که با محوریت توسعه فعالیت‌های هیات در قالب رویداد‌های همگانی، حرفه‌ای و فرهنگی موتورسواری و اتومبیلرانی در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، بر لزوم هماهنگی و هم اندیشی در فعالیت‌های هیات در برگزاری رویداد‌های مرتبط با موتورسواری واتومبیلرانی تاکید کرد.

وی با اشاره به کارنامه درخشان هیات در سال‌های گذشته و لزوم تداوم افتخارآفرینی قهرمانان استان البرز در سطح ملی و بین المللی اظهار کرد: هدفگذاری هیات توسعه همه جانبه موتورسواری و اتومبیلرانی است که علاوه بر توسعه حرفه ای، موجب گسترش همگانی و فرهنگی نیز خواهد شد.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت افزایی باعث رانندگی ایمن و کاهش تصادفات شهری و جاده‌ای خواهد شد.

وی اظهار کرد: تنها مرجع رسمی و مجاز آموزش موتورسواری و اتومبیلرانی در استان، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی است و هیچ دستگاهی تحت هیچ عنوانی نمی‌تواند دوره آموزشی برگزار کند.

وی اضافه کرد: در این راستا هیات با داشتن مربیان و مدرسان متخصص و مجرب برنامه‌های منسجمی برای آموزش صحیح و اصولی و جذب علاقه‌مندان دارد.

درویشی همچنین با اشاره به تلاش در راستای توسعه طبیعت گردی و بومگردی و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اهتمام هیات در حفظ و نگهداری از محیط زیست بیان کرد: توجه به طبیعت از اولویت‌های قلبی و ورزشی ماست و بر این اساس در ادامه طرح‌های پاکداشت طبیعت که هر ماه توسط ورزشکاران به صورت خانوادگی برگزار می‌شود، روز جمعه ۳۰ تیر ماه همایش بزرگ پاکداشت طبیعت با حضور حداکثری ورزشکاران اجرایی خواهد شد.

میزبانی و اعزام به مسابقات استانی و چندجانبه و کشوری، تجهیز زیرساخت‌ها و ایجاد زمینه‌های جذب جوانان و علاقه‌مندان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.