سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ:

پرسپولیس بعد از اول شهریور قادر به استفاده از سرلک نیست/ هیچ تیمی قراردادش را ثبت نکرده است

فرشید طاهری گفت: با توجه به مستندات نظام وظیفه، سرلک  تا اول شهریور ماه می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

فرشید طاهری سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس اظهار کرد: این بازیکن تا اول شهریور ماه فرصت دارد که در تیم پرسپولیس بازی کند و بعد از آن حق بازی ندارد. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مرداد ماه شروع می‌شود آن چند هفته ابتدایی را باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد سرلک را ثبت کند و مجوز بازی اش را دریافت کند. سازمان نظام وظیفه تاکید کرده است که با توجه به مستنداتی که دارند سرلک  تا اول شهریور ماه می‌تواند بازی کند و بعد از آن نمی‌تواند بازی کند. شاید نظام وظیفه بعد از آن مستندات جدیدی ارائه بدهد که در غیر این صورت سرلک باید به تیم نظامی برود و یا خدمت سربازی برود.  

او درباره اینکه با دعوت سرلک از سوی قلعه نویی مشکلی برای بازی کردن این بازیکن در تیم ملی وجود ندارد، گفت: این موضوع را فدراسیون فوتبال و دپارتمان تیم ملی می‌تواند جواب بدهد. طبق آخرین مستندات و تاکید نظام وظیفه سرلک تا اول شهریور مجاز است که بازی کند.  

طاهری درباره ضرب الاجل سازمان لیگ به تیم‌ها برای اعلام قراردادهایشان گفت: نه، تا الان تیمی برای ثبت قراردادهایش مراجعه نکرده است. زمان نقل و انتقالات تا ۸ شهریور ماه است و  بازی‌ها هم از ۱۲ مرداد ماه شروع می‌شود به همین علت بهتر است باشگاه‌ها زودتر برای ثبت قراردادهایشان اقدام کنند.   طی نامه‌ای از باشگاه‌ها خواستیم که قراردادهایشان را بیایند ثبت کنند. یکسری از باشگاه‌ها قرارداد‌هایی از قبل دارند و قرارداد‌های جدید ثبت نمی‌شود.  

او درباره اینکه پنجره نقل و انتقالاتی چه باشگاه‌هایی هنوز بسته است، گفت: هنوز پنجره نقل و انتقالاتی ۱۲ باشگاه بسته و فقط پنجره سپاهان، تراکتور، نساجی و ملوان باز است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار