دمای هوای خراسان رضوی کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های پراکنده از فردا موجب می شود دمای هوا در مناطق مختلف استان درجه کاهش یابد.


سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین کاهش دما نیز مربوط به مناطق شمالی و مرکزی استان خراسان رضوی خواهد بود.

او افزود: بیشینه دمای مشهد امروز در حالی تا ۳۸ درجه بالا می‌رود که بنا بر مدل های هواشناسی، فردا دمای این کلانشهر از ۳۳ درجه فراتر نخواهد رفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که روند نسبی کاهشی دما تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت ادامه داد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۸ و سرخس با ۴۳ درجه به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی بین ۲۵ تا ۳۷ درجه در نوسان بوده است.

حکمی بیان کرد: هم اکنون آسمان در نقاط کوهستانی و شمال خراسان رضوی ابری است و احتمال بروز بارش های پراکنده در این مناطق دور از انتظار نیست.

او تصریح کرد: وزش باد نیز همچنان در مناطق شرقی و جنوبی خراسان رضوی در حال وزیدن است که در برخی از ساعات با شدت گرفتن این پدیده، شاهد بروز گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار