وجود ۹ طرح نیمه‌تمام فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی چهارمحال و بختیاری ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محمدرضا برکت مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ۹ طرح نیمه‌تمام در حوزه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: برای تکمیل این طرح‌ها بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در دیدار با استاندار و معاونان استاندار و جمعی از مدیران استان، در خصوص نتایج ارزیابی‌های کارگروه اعزامی این وزارتخانه به چهارمحال و بختیاری افزود: اعضا این کارگروه با دستور ویژه وزیر و در کمتر از ۴۸ ساعت پس از پایان سفر محمدمهدی اسماعیلی به این استان اعزام شدند تا با تهیه بسته ویژه‌ای از وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی، طرح جامعی را برای بهبود این زیرساخت‌ها تدوین کنند.


بیشتر بخوانید


برکت اظهار داشت: در بازدید‌های انجام شده ۹ طرح نیمه‌تمام و ۱۲ طرح نیازمند تجهیز در فهرست اولویت‌های اجرایی قرار گرفته است که با توجه به شرایط ویژه استان، تلاش می‌شود این موارد با پیگیری معوقات سفر رئیس جمهور و با حمایت وزارتخانه تا اوایل سال آینده ساماندهی شوند.

وی اضافه کرد: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، درخواست نمایندگان برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی استان بود که با توجه به محرومیت زیرساخت‌های فرهنگی، وزیر مساعدت کرد و دستور تشکیل این کارگروه را داد.

مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت برطرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعال بودن ۱۲ فرهنگسرا در استان گفت: فعالیت این فرهنگسرا‌ها نیازمند تعمیرات و تجهیزات از جمله صندلی، نور، صوت و پرده نمایش دارد که همه کاستی‌ها و نیاز‌ها جمع‌بندی شد تا گزارش به وزیر ارائه شود.

وی ادامه داد: نیاز‌ها و کاستی‌های شناسایی شده به استاندار، معاونان استاندار، مدیرکل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد برکت استان ارائه شد.

برکت افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که همه استانی است و باید از محل اعتبارات استانی تکمیل شود، حسب دستور وزیر از محل اعتبارات دور اول سفر تامین اعتبار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعمیر و تجهیز فرهنگسرا‌ها در استان نیز ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار