افتتاح مرکز همسر گزینی در بجنورد

مرکز همسرگزینی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در بجنورد به بهره برداری رسید.

 این طرح شامل ۲ مرکز همسریابی و یک مرکز مهارت افزایی و مشاوره با اشتغالزایی ۶ نفر در مرکز خراسان شمالی است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در حاشیه بهره برداری از نخستین مرکز همسریابی خراسان شمالی گفت: این مراکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان برای نخستین بار در بجنورد برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه اندازی شده است.
ایمان فیروزه افزود: در این مراکز مشاوره‌های قبل ازدواج، پس از عقد و و زندگی زناشویی ارایه می‌شود.

وی گفت: ارزیابی و مصاحبه در ابتدای ثبت‌نام، برگزاری جلسات مهارت افزایی فردی، همسان‌گزینی و معرفی برای ازدواج دائم و همیاری فرد در مراحل مختلف خواستگاری و عقد از دیگر خدمات این مراکز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
نکنید نکنید من خودم آدم موفقیم اما کسی رو نمیشناسم فیلتر مشاوره و نمیدونم جلسات بعد عقد شما چکار دارین مگه ولی ذوجین اید؟؟ پولتون بگیربد فقط بابت آشنایی،ما بقی با طرفین،مملکتی که حرف زدن با دختر جرم و اونهمه چفت و بند آخه یکی مثل من که مادر و خاله عمه ندارم چطور دختر مناسب پیدا کنم،اولش خیلی خوشحال شدم که تو بجنورد....ولی بعد از مطالعه عطایتان را به لقایتان بخشیدم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
دیگه شما به بعد عقد چکار داری،هنرت این مرکز واسه اشنایی دو نفر نشون هم بده،الان دیگه خودم منضرف شدم مگه شما هم اینطور ازدواج کردین