هیچ کنترل و نظارتی بر ورود آقایان به واگن بانوان در مترو وجود ندارد

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از وضعیت نابسامان عفاف و حجاب در مترو از مطالبه گری شهروندان برای برخورد جدی با این پدیده و کنترل ورود آقایان به واگن بانوان خبر داد.

مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز یوم الحساب حوزه حمل و نقل عمومی است، ابراز امیدواری کرد که این یوم الحساب را در بخش‌ها و معاونت‌های دیگر نیز شاهد باشیم.

اقراریان ادامه داد: در هفته گذشته که جلسات صحن برگزار نشد و فرصت گفتگو وجود نداشت، شاهد جابجایی‌هایی بودیم؛ اینکه تغییر و تحولی در مدیریت حوزه حمل و نقل عمومی اتفاق نیفتاد جای خوشحالی است.

وی با بیان اینکه مردم به اندازه‌ای از وضعیت نابسامان مترو و وضعیت عفاف و حجاب در مترو به ما پیام می‌دهند که شرمنده ایم، تأکید کرد: من به شهردار تهران مستقیماً تذکر دادم و برداشت این است که شرکت بهره برداری عزم راسخ را برای برخورد عملی ندارد، مردم بدانند ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این وضعیت نابسامان برطرف شود و آنچه مهم است عزم و اراده‌ای است که نمی‌بینیم.

وی با اشاره به جمع آوری دست فروشان محوطه تئاتر شهر، تأکید کرد: این نشان داد که برخورد با چنین مواردی به عزم و اراده نیاز دارد؛ امروز در وضعیت آشفته مترو به عزم نیاز داریم، بین واگن بانوان و آقایان درب‌هایی تعبیه کردند که قابلیت جابجایی دارد و معنای آن را نمی‌فهمیم.

اقراریان افزود: بانوان می‌گویند که هیچ کنترل و نظارتی بر ورود آقایان به واگن بانوان وجود ندارد؛ باید مأموری برای تذکر در این زمینه در نظر گرفته شود و اتفاق عجیب و غریبی نیست که انجام نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با بی شرمی تمام میان توی واگن خانم ها ، جایی که گاهی خانم ها هم جای ایستادن ندارن، اول بعضی از خانم ها رو فریب دادن حرمت خودشون زیر پا بزارن، حالا هم کم کم دارن تجاوز از خیلی از حریم ها رو عادی جلوه میدن، خدا وکیلی دختر بچه نمی تونی ببری تو مترو، سینما ابتذال می بینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۲
پس اول مردا رو از واگن زنا بریزین بیرون بعد تو مترو حجاب حجاب کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۵ تير ۱۴۰۲
تقصیر خانمها هم هست اگر اقا بیاد توقسمت بانوان باهاش برخورد کنند اصلاجیغ بزنند
آخرین اخبار