بایرن مونیخی‌ها دوچرخه سوار شدند

توخل و دستیارانش در اقدامی جالب با دوچرخه مسیر محل اقامت تا تمرین را طی می‌کنند.

بایرن مونیخ بعد از ناکامی دوباره در چمپیونزلیگ و البته کسب یک قهرمانی دیگر در بوندس لیگا به کار خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ پایان داد. این تیم تمرینات پیش فصل جدید خود را از چند روز پیش زیر نظر توماس توخل آغاز کرده است.

این مربی آلمانی از میانه‌های فصل گذشته جانشین یولیان ناگلزمان شد. او در مقعطی هدایت بایرن را به عهده گرفت که فشار و حواشی زیادی پیرامون تیم وجود داشت، اما توانست کمی اوضاع را بهتر کرده و فصل را با یک جام به پایان برساند.

وظیفه اصلی او، اما از فصل جدید آغاز خواهد شد. او باید بایرن را به همان ابر قدرت سابق فوتبال اروپا تبدیل کند؛ تیمی که توان رقابت با بزرگان چمیپونزلیگ و فتح این جام را داشته باشد.

جانشین ناگلزمان در بایرن برای حضور در تمرینات روی دست او در آمده تا سوژه عکاسان شود. توخل و دستیارانش این روز‌ها برای حضور در تمرین به جای اتومبیل شخصی و عمومی از دوچرخه استفاده می‌کنند.

مسیر محل تمرین بایرن مونیخ این روز‌ها شاهد عبور و مرور متعدد یک گروه چند نفره با لباس‌های این تیم است که سوار بر دوچرخه خود را به مقصد می‌رسانند. آن‌ها گروهی را تشکیل می‌دهند که قرار است معمار یک دوره موفق احتمالی در بایرن مونیخ باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار