همکاری‌های مشترک میراث‌فرهنگی و بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری‌های مشترک بین این اداره‌کل و بهزیستی استان افزایش پیدا می‌کند.

قدرت‌الله ولی زاده کاجی در آئین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گالری موزه باستان‌شناسی شهرکرد گفت: با افزایش همکاری بین اداره‌کل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بهزیستی استان می‌توان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های این هنرمندان در مناطق مختلف استان اقدام کرد.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری درخصوص حمایت از خرید آثار خلق شده از سوی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان همکاری می‌کند.

ولی زاده تصریح کرد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا مکان‌های فرهنگی و تاریخی خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های این هنرمندان در اختیار بهزیستی استان قرار دهد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نمایشگاه افزون‎بر ۴۰ تابلو نقاشی از آثار مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان به نمایش درآمد.

علی نصیری تأکید کرد: برای خلق این تابلو‌ها هزار و ۲۴۰ نفر از هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری تا ۲۹ تیرماه به مناسبت هفته بهزیستی همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گالری موزه باستان‌شناسی شهرکرد برای بازدید هنردوستان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار