تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه با نهادینه شدن فریضتین

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: با نهادینه شدن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قطعاً شاهد تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در دیدار دبیر و معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه برای نهادینه شدن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به نحوی باشد که نتیجه آن برای همگان ملموس شود، اما در گام اول شناخت این دو فریضه برای همگان لازم و ضروریست.

وی ادامه داد: بعد از شناخت کامل این دو فریضه می‌توانیم به مرحله اجرا و نهادینه کردن آن ورود کنیم و از ظرفیت خود مردم در این مسیر بهره گیری کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

جهانشاهی گفت: مهمترین معروفات امروز ما اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت آن است.

این مقام مسئول اظهار کرد: امروز دستگاه‌های اجرایی نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند، شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمامی بخش‌ها باید با جدیت دنبال و پیگیری شوند، متأسفانه یکی از عواملی که مردم را از انقلاب دور می‌کند، دوگانه عمل کردن ماست.

وی اضافه کرد: باید بر روی اخلاق اداری جزئی‌تر ورود شود، در گذشته کلاس‌های اخلاق در استان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شد که خیلی عالی بود و باید تداوم پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار