۲۰ کانون مساجد اردبیل میزبان طرح «مانا» هستند

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح مانا به میزبانی ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.

مصطفی آمون گفت: این طرح با همکاری بهزیستی استان و کانون‌ها با محوریت مساجد اجرایی می‌شود و مهمترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش‌های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیلگری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل می گوید: مرحله اولیه این طرح در کانون‌های مساجد روستایی و مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق‌های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکارهای مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

به گفته او، این طرح می‌تواند نقش مهمی در انگیزه دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آنها در مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه ساز مشارکت آنها در افزایش ظرفیت‌های مختلف باشد.

آمون با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: این طرح با همکاری بهزیستی، کانون‌های مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرای می‌شود و فعالان کانون‌های مساجد نیز نقش مهمی در اجرای این طرح خواهند داشت.

او می گوید: پیشرفت اجتماعی همیشه با مشارکت جمعی و همکاری اقشار مختلف مردم رقم می‌خورد و یکی از اهداف این طرح حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های جمعی برای رفع معضلات و مشکلات است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار