۱۰۰۰پرونده درخواست جانبازی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت:یکهزار پرونده درخواست استفاده از حمایت های جانبازی برای رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان تشکیل شده است.

رضا پارسیان نژاد در جلسه ستاد امور شاهد و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شمار زیادی از این درخواست ها در کمیسیون پزشکی تایید شده اند و در مراحل پایانی هستند.

وی بیان کرد: با تایید نهایی این درخواست ها که به زودی صورت می گیرد جانبازان مذکور از همه حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران نظیر درمان، تسهیلات بانکی بانکی و سایر خدمات بهره مند خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در زمان حاضر ۱۰ هزار و ۸۲۵ جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰ درصد هستند از خدمات حمایتی بنیاد شهید امور ایثارگران استان استفاده می کنند.

پارسیان نژاد تصریح کرد: یکهزار و ۲۰۰ دانشجو فرزندان شاهد و ایثارگر استان در حال تحصیل هستند که نیمی از این تعداد در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت :شناسایی دانشجویان نخبه جامعه ایثارگری و بررسی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر که دچار آفت تحصیل شده اند از برنامه های ستاد و ایثار استان است.

محمد کاظم کاوه پیش قدم افزود:پیش بینی اردوهای سیاحتی و زیارتی و برگزاری دوره آموزشی کوتاه و مدت و تقویت بنیه علمی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگری از دیگر برنامه های این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد است.

در پایان این نشست از ۲ تن از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد به نام های حمیدرضا آوینی و زهرا داورخواه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

حمیدرضا آوینی فرزند جانباز شیمیایی۲۵درصد است که هم اکنون دانشجوی دکتری تخصصی رشته کامپیوتر گرایش طراحی‌الگوریتم و نرم‌افزار و دارنده پنج کتاب و صاحب چندین مقاله در مجلات داخلی و بین‌المللی ایران و جهان و همچنین دارنده احکام علمی مختلف و نویسنده پنج کتاب دانشگاهی و آکادمیک ، در دانشگاه‌های برتر ایران ،عضو بنیادملی‌نخبگان ‌ و سرآمدان شاهد و ایثارگر و اعضای بنیاد ملی نخبگان ایران است.

زهرا داورخواه، فرزند جانباز ۴۵درصد بیت الله داورخواه است که در زمان حاضر دانشجوی رشته علوم باغبانی مقطع دکترا ست.

وی سابقه یک سال تدریس در دانشگاه پیام نور، یک سال ناظر شبکه مراقبت در جهاد کشاورزی شهرستان، دو مقاله همایشی و یک مقاله علمی پژوهشی،گواهی نامه حضور در همایش بزرگ علمی کردن کشاورزی محصول غالب (گندم), گواهینامه آموزشی تسهیلگری طرح همگام با کشاورز، گواهینامه آموزشی آشنایی با آفات و بیماری های کشاورزی و مبارزه با آنها، گواهینامه اموزشی مدیریت گاوداری صنعتی درجه دو، عضو سازمان نظام مهندسی و کشاورزی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۲۸ ۲۲ تير ۱۴۰۲
دکترپارسیان واقعن با تمام توان دارن کار میکنن خودشون فرزندشهیدهستن و دلسوز این جامعه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ تير ۱۴۰۲
فکرش رو بکنید هر روز بیشتر میشن
این یعنی ساختگی
پول بگیر درصد بده