دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهر:

دشمن با سناریوی کشف حجاب، انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است

دبیر قرارگاه بیانیه گام دوم شهرستان ایرانشهر گفت: حجاب مادران و دختران ایران‌زمین، سد محکمی در برابر نفوذ و سلطه او بر فرهنگ، دین و آیین ایران باشکوه و مقتدر است.

معصوم اربابی   بیان کرد: مقوله پوشش و حجاب از گذشته‌های دور تقریباً در بسیاری از جوامع بشری وجود داشته که امر نگاهی به تاریخچه و آثار تمدنی ملل گوناگون در طول قرون بیندازیم این موارد نشان‌دهنده این واقعیت است.

وی افزود: در دین مبین اسلام و فرهنگ اسلامی هم حجاب یک موضوع اجتماعی مهم قلمداد می‌شود، چرا که از نشانه‌های حیا، عفت، شخصیت و وقار زنان مسلمان است.

این مسئول تصریح کرد: البته این موضوع منحصر به دین اسلام نمی‌شود و همه ادیان توحیدی به موضوع حجاب توجه داشته و دارند.

وی اضافه کرد: هر چند شاید حدود، ثغور و فلسفه حجاب از نگاه ادیان گوناگون، متفاوت بوده؛ اما حجاب، نماد پایبندی به اخلاق و عفاف در بین زنان مسلمان است که در دوره‌هایی از تاریخ حتی به نماد مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای داخلی و خارجی تبدیل شده است که نمونه بارز آن، ماجرای کشف حجاب رضاخانی بوده که هدفش، ازبین‌بردن هویت زن مسلمان ایرانی و تبدیل آن به عنصری در خدمت شهوت و لذایذ مادی بود؛ شبیه آنچه که در غرب تجربه شده است.

اربابی اظهار کرد: امروز هم دشمنان اسلام و ایران وقتی در صحنه‌های گوناگون مقابله با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران راه به جایی نبرده‌اند، به تکاپو افتادند تا با مستمسک قراردادن موضوع حجاب، به مقابله با ارزش‌های دینی و اجتماعی مردم ایران بپردازند.

وی عنوان کرد: اجیرکردن عناصر خودفروخته و خائن برای موج‌سواری روی موضوع حجاب از ماجرای دختران خیابان انقلاب تا تمرکز بر کلیدواژه حجاب اجباری و بسیج رسانه‌هایشان برای پشتیبانی از این حرکت‌ها از چند سال قبل آغاز شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار