پایان دعوای حقوقی طولانی ساموئل اتوئو و دخترش

ساموئل اتوئو و دخترش اریکا پنج سال دعوی قضایی را به پایان رساندند.

اریکا دو روزاریو نیوز ۲۴ ساله که در سال ۲۰۲۲ به طور قانونی به عنوان دختر ساموئل اتوئو معرفی شده بود، با پدرش برای پرداخت حدود ۹۰ هزار یورو مستمری پرداخت نشده به توافق رسیده است. بدین ترتیب روندی که در سال ۲۰۱۸ در دادگاهی در مادرید افتتاح شد، بسته شد.

همانطور که فرناندو اوسونا، وکیل این زن جوان توضیح داد، دو طرف پس از مذاکره‌ای که این هفته داشتند با واریز پول از سوی بازیکن سابق بارسلونا به توافق دست پیدا کردند.

اریکا دو روزاریو نیوز در سال ۲۰۱۸ برای به رسمیت شناختن پدر بودن بازیکن سابق فوتبال، که در سال ۱۹۹۷ زمانیکه بازیکن لگانس بود با مادرش آدیلوسا در یک میهمانی شبانه ملاقات کرد، شکایت کرد.


در این شکایت، درخواست ۱۲ ماه حبس برای این ستاره سابق فوتبال که سابقه ۲۲ ماه محکومیت مالیاتی در ایتالیا و عدم پرداخت مستمری به دختر دیگری در همان کشور را دارد، در نظر گرفته شد.

این وکیل توضیح داد که مادر زن جوان در سال ۱۹۹۸ به بازیکن گفته بود که او باردار است و اتوئو گفته بود که در رابطه با فرزند مشترک‌شان مسئولانه رفتار خواهد کرد.

این وکیل در توضیح این پرونده افزود: "مادر او در دوران بارداری سعی کرده با اتوئو ارتباط برقرار کند، اما او به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های او پاسخ نمی‌دهد. "

این دختر در سال ۱۹۹۹ در بیمارستان Fundación Alcorcón در مادرید به دنیا آمد، زمانی که این فوتبالیست عضو اسپانیول بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار