فیلم های جشنواره بین المللی «حوا» در البرز روی پرده رفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اکران فیلم های نخستین جشنواره بین المللی «حوا» در پردیس سینمایی اکومال این استان از بعداز ظهر امروز سه شنبه آغاز شد.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه نخستین جشنواره بین المللی فیلم «حوا» با اکران یک باکس فیلم کوتاه داستانی از ساعت ۱۵ آغاز شد، گفت: این باکس فیلم داستان کوتاه شامل فیلم های کوتاه «اسما»، «پرتاب ناگهانی یک فیل»، «یک حلقه معمولی»، «تی یره» و «۳۲۳ و چند ماه و چند روز» است.

او افزود: دومین و سومین اکران فیلم های امروز نیز به فیلم های سینمایی بلند «هوک» و «سرهنگ ثریا» اختصاص دارد و چهارمین اکران نیز یک باکس فیلم داستانی مستند شامل فیلم های «واهگ» و «دیوارهای نخی» است.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم ها در ساعت ۲۳ هر شب پایان می یابد، گفت: سعی این جشنواره بر آن است که به موضوع زنان و خانوده بپردازد و در جهت تحکیم خانواده در جامعه ایرانی تلاش کند.

جابری انصاری تصریح کرد: رویکرد اصلی جشنواره «حوا» حمایت از خانواده، لزوم شناساندن تصویر زن، بازنمایی زن مسلمان در سینمای ایران و جهان و پرداختن به زن عفیف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه این جشنواره علاوه بر البرز به صورت همزمان در ۱۱ استان دیگر اجرا می شود، تصریح کرد: فیلم های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد تا ۲۳ تیرماه جاری در پردیس سینمایی اکو مال اکران ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.