شهرداری گرمدره برای تامین آب مردم به کمک آبفا آمد

شهردار گرمدره شهرستان کرج با اشاره به استمرار تنش آبی در این شهر۵۰ هزار نفری اعلام کرد: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری با دستور استاندار البرز برای کمک به شرکت آبفا و تامین آب آشامیدنی شهروندان گرمدره به کار گرفته شده است.

مسعود نجفی شهردار گرمدره شهرستان کرج گفت : بحران قطعی و افت فشار آب از حدود ۴۵ روز پیش در این شهر تشدید شده که مشکلات فراوانی برای مردم به وجود آورده است.

او گفت : از آنجا که شهر گرمدره تنها دارای پنج حلقه چاه قدیمی تامین آب شرب است با افزایش جمعیت این چاه ها جوابگوی ساکنان منطقه نبوده که در گام نخست ۲ حلقه چاه آب شهرداری به منابع آب شرب شهر افزوده شد.

شهردار گرمدره افزود: اقدام دیگر برای تامین آب آشامیدنی گرمدره دریافت مجوز برداشت ۵۰ لیتر بر ثانیه از خط ۵۰۰ انتقال آب سد کرج از شورای تامین استان البرز بود که در اجرای این پروژه حدود یک هزارو ۲۰۰ متر حفاری و نصب شبکه انتقال طراحی شده است .

او ادامه داد: برهمین اساس شهرداری گرمدره غملیات حفاری ۵۰۰ متر برای نصب شبکه آب آغاز شده است.

نجفی گفت: این شبکه طی چند روز آینده با همکاری شرکت آبفا استان البرز و شهرداری گرمدره به بهره برداری می رسد ضمن آنکه در کنار تامین آب از خط ۵۰۰ سد کرج ، کار انتقال آب از خط ۹۰۰ فردیس نیز به گرمدره اجرایی شده است.

او تاکید کرد: با اجرای این پروژه ، ساکنان گرمدره برای سال های طولانی مشکل کم آبی نخواهند داشت.

نجفی یادآور شد: شهرداری گرمدره در کنارتامین ماشین آلات حفاری و اختصاص چاه آب ، بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به آبرسانی ساکنان این شهر تخصیص داده است.

برچسب ها: مشکل آب ، آب رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.