موافقت با راه‌اندازی یک دفتر خدمات مسافرتی در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از موافقت با راه‌اندازی مجدد یک دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد.

آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان که با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش برگزار شد، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رعایت حقوق شهروندی، اماکن و تأسیسات گردشگری کردستان به‌صورت مستمر بازدید و بررسی می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان این‌که در بازدید‌ها عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره‌کل به‌دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: به‌دنبال بررسی‌های انجام شده، مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم حضور مدیر شرکت علیرغم مکاتبات صورت گرفته و عدم رعایت آیین‌نامه مربوطه لغو شد.

او از فعالیت مجدد یک دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد و افزود: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، جزو اولویت‌های اصلی صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

وطن‌دوست عنوان کرد: همچنین در این جلسه برای ٤ دفتر مهلت نهایی یک ماهه داده شد تا نسبت به فعال‌سازی دفاتر اقدام نمایند، در غیر اینصورت مجوز آن‌ها لغو خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امید است با تکریم ارباب رجوع و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته فعالان این حوزه، شاهد حضور بیش‌از‌پیش گردشگران و مسافران در کردستان و رونق این صنعت در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.