از حضور ۲ هوپ تاکرای کرمانشاهی در مسابقات جهانی تایلند تا آغاز مسابقه‌های کاراته وان کشور به میزبانی کرمانشاه

تیم هوپ تاکرای ایران در حالی عنوان سوم مسابقات جهانی تایلند را از آن خود کرد که ۲ ورزشکار کرمانشاهی را در ترکیب خود دارد.

در روز اول مسابقات جهانی سپک تاکرا که در شهر کورات تایلند برگزار می‌شود تیم ملی هوپ تاکرا آقایان با ترکیبی جوان موفق شد به عنوان سومی و مدال برنز دست پیدا کند.

رقابت‌های هوپ تاکرا (بسکتبال تایلندی) با حضور ۱۲ تیم تایلند، ویتنام، لائوس، سریلانکا، برونئی، ژاپن، هندوستان، پاکستان، آمریکا، آلمان و بنگلادش به همراه ایران برگزار شد و در نهایت این ملی پوشان ایران بودند که موفق شدند با کسب ۳۰۰ امتیاز صاحب گردن آویز برنز شوند.

تیم‌های تایلند با ٧٢٠ امتیاز و ویتنام با ۴٢٠ امتیاز به عناوین اول و دوم دست پیدا کردند.

تیم ملی هوپ تاکرا ایران که از ۲ بازیکن کرمانشاهی به نام‌های مهدی قبادی و محمد صفایی در این مسابقات بهره می‌برد دارنده عنوان سومی رقابت‌های آسیایی داخل سالن ٢٠٠٩ ویتنام است و پس از سال‌ها غیبت در بخش هوپ تاکرا با ترکیبی که چهار نفر آن‌ها زیر ٢١ و ٢٣ بودند توانست در میان بزرگان این رشته روی سکو برود.

در مسابقات جهانی سپک تاکرا که از تاریخ ١٨ تا ٢۵ تیر در شهر کورات کشور تایلند برگزار می‌شود تیم کشورمان در ۲ بخش آقایان (بزرگسالان و زیر ۲۱ سال) و بانوان شرکت کرده است.

کرمانشاه میزبان مسابقه‌های کاراته وان کشور

مسابقه‌های کاراته وان با حضور کاراته کا‌هایی از سراسر کشور از دهم مرداد امسال به میزبانی کرمانشاه آغاز می‌شود.

مسابقه‌های کشوری کاراته وان با حضور ۳ هزار شرکت کننده از دهم مرداد آغاز و تا ۱۷ همین ماه ادامه دارد.

این رقابت‌ها در همه رده‌های سنی و در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.