اجرای نمایش خیابانی عفاف و حجاب در ۶ نقطه استان البرز

رئیس سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت:‌ به مناسبت هفته عفاف و حجاب ۲ نمایش خیابانی با موضوع عفاف و حجاب در ۶ نقطه استان البرز در حال اجرا است.

ابراهیم نوروزی فر گفت: گروه‌های تئاتر بسیج هنرمندان برای هفته عفاف و حجاب ۲ نمایش با عنوان «سوغات فرنگ» و «فرکانس» را برای اجرای خیابانی آماده کردند.

 
او می گوید: این نمایش‌ها قرار است با ۲ اجرا در شهرستان نظرآباد، یک اجرا در شهرستان ساوجبلاغ، ۲ اجرا در کرج و یک اجرا هم در شهرستان فردیس برای مردم برگزار گردد.
 
نوروزی فر  در خصوص دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان البرز افزود: یک گروه نمایش از این استان با نمایش «نفرین نامه» با موضوع مباهله به نویسندگی و کارگردانی «مهدی فتحی» برای شرکت در جشنواره قدمگاه راهی استان یزد شده است.
 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز افزود: همچنین رویداد سراسری «گذر هنر» در هفته عفاف و حجاب در البرز همراه با دیگر استان‌های کشور در حال برگزاری است.
 
نوروزی همچنین به برنامه‌های برگزار شده در ایام غدیر اشاره کرد و افزود: در این ایام در شهرستان‌های نظرآباد، چهارباغ، هشتگرد و شهر مهستان نمایش کودکانه «بارون بارون» و «سوغات فرنگ» اجرای عمومی شد.
 
او برگزاری غرفه نمایش، خوشنویسی و خطاطی در مصلای شهرستان ساوجبلاغ را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: در این غرفه برنامه‌های آموزشی نیز اجرا شده است.
 
وی رونمایی از کتاب استاد شاهپوری با موضوع روستای فشن و برگزاری شب شعر در عید غدیر را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین در ایام اوقات فراغت تابستانی کلاس‌های آموزشی فرهنگی در شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ برای علاقمندان در حال برگزاری است.
 
نوروزی به برگزاری مسابقات فوتسال چهارجانبه به مناسبت عید غدیر در البرز اشاره کرد و گفت: این مسابقات بین بسیج هنرمندان، خانه مطبوعات، شورای روابط عمومی‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز برگزار شد که بسیج هنرمندان در نخستین بازی خود موفق به بُرد ۶ بر صفر در مقابل تیم شورای روابط عمومی‌های استان شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.