۱۷ محصول کشت و صنعت مغان تجاری‌سازی شد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: تجاری‌سازی محصولات کشت و صنعت مغان از هفت محصول به ۱۷ محصول افزایش یافته است.

قاسم محمدی گفت: ۱۷ قلم محصول متنوع در کشت و صنعت مغان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود که همه این محصولات در یک فرآیند فرآوری و تجاری‌سازی به نقطه مطلوب و کیفی رسیده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با بیان اینکه واحد بازرگانی بین‌المللی کشت و صنعت با هدف تقویت صادرات محصولات متنوع، فعال‌تر می‌شود ، می گوید: در سال‌های اخیر بحث کیفیت و برندینگ محصولات کشت و صنعت مغان در کنار فعال کردن واحد بازرگانی بین‌المللی و ارتباطات جهانی مورد توجه قرار گرفته و برای تقویت این حوزه تلاش می‌شود.

به گفته او، در مسیر تقویت بازرگانی بین‌المللی و افزایش صادرات محصولات کشت و صنعت مغان تلاش شده تا علاوه بر ارتقای کیفی تولید محصولات متنوع به بسته‌بندی و تبلیغات مختلف این محصولات توجه جدی شود.

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان با اشاره به رویکرد جدید شرکت گفت: رویکرد جدید کشت و صنعت در کنار نوسازی و تقویت تولیدات متنوع، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و توجه به ارزش افزوده این محصولات است که انتظار می‌رود در این حوزه فعالیت‌ها و اقدامات موثر و مطلوبی انجام شود.

محمدی با اشاره به میزان تولید محصولات متنوع کشاورزی در کشت و صنعت مغان می گوید: ۸۰۰ هزار تن محصولات متنوع کشاورزی در بخش‌های زراعی، باغی، ‌دامی و صنایع تبدیلی سالانه در این مجموعه و بنگاه عظیم اقتصادی تولید و روانه بازار مصرف داخلی و خارجی می‌شود.

به گفته او، بخشی از این تولیدات در قالب زنجیره ارزش و با کیفیت بالا و با برند مغانه و مالیکو علاوه بر عرضه به بازار داخلی به کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق و حوزه خلیج فارس با تنوع خاص صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.