گلستان و تهران قهرمان رقابتهای اسکواش دختران زیر ۱۷و ۱۹سال کشور

رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران کشور در رده‌های سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال با قهرمانی اسکواش‌بازان گلستان و تهران در هر دو رده سنی پایان یافت.

در فینال رده سنی کمتر از ۱۷ سال پارمین نیکوپایان با برتری مقابل باران محمدپور هر دو از تهران عنوان قهرمانی این رده را کسب کرد.

در فینال کمتر از ۱۹ سال نیز فاطمه فلاحتی از استان یزد در برابر «نرگس سطانی» از گلستان قرار گرفت که در پایان این مسابقه، سلطانی با نتیجه سه بر یک توانست پیروز شود و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

در مجموع رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، پس از پارمین نیکوپایان و باران محمدپور هر ۲ از استان تهران که به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یافتند ثمین حسن‌پور و نازنین تقی‌نژاد به ترتیب از استان‌های فارس و یزد بطور مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال دینا مقری از گلستان به همراه شکیبا قلی‌پور دیگر بازیکن گلستانی، مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در مسابقات اسکواش دختران قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال به ترتیب ۳۱ و ۲۶ نفر از روز شنبه به میزبانی گرگان حضور داشتند.

عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات خبر داد: مسابقات گرگان جونیور نیز مرداد ماه در این استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.