گل محمدی: مسائل مالی ریشه تمام مشکلات پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به موقع پول بازیکنان را پرداخت می‌کردیم اصلاً این اتفاقات پیش نمی‌آمد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ روز پیش تمرینات‌مان را شروع کردیم. امروز ششمین روز تمرین‌مان است، ۲ جلسه هم کار با وزنه را بازیکنان انجام دادند، فردا هم آخرین تمرین ما در تهران است و بعداز آن به اردوی ترکیه می‌رویم. هشت روز در این کشور هستیم البته باید امروز به ترکیه می‌رفتیم که به خاطر یکسری ناهماهنگی‌ها اردوی ۲ هفته‌ای ما تبدیل به اردوی هشت روزه شد. تمرینات‌مان به خاطر برخی مشکلات دیر شروع شد. خدا را شکر تمرینات آغاز شده بازیکنان هم یکی یکی اضافه می‌شوند، اما برای رسیدن به شکل کلی تیم به زمان بیشتری نیاز داریم. کارمان را با جدیت بیشتری به خصوص در اردوی ترکیه پیگیری می‌کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس پیش‌فصل پرحاشیه‌ای را آغاز کرده است، عنوان کرد: یک توضیح کلی باید بدهم که دلیل همه این مسائل از ماجرای بیرانوند تا عدم حضور بازیکنان در تمرین مسائل مالی بود که متأسفانه این مشکلات مالی در باشگاه زیاد بود و هست این ریشه تمام مشکلات ما بود. اگر به موقع پول بازیکنان را پرداخت می‌کردیم اصلاً این اتفاقات پیش نمی‌آمد. در هر صورت تلاش باشگاه زیاد بود تا مشکلات رفع شود و می‌دانیم که باشگاه مشکلات زیادی دارد و پول درآوردن برای باشگاه ما یک مقدار سخت است، اما همه در تلاش هستند تا این مشکلات برطرف شود. امیدواریم که روند خوبی داشته باشیم و هرچه سریع‌تر تیم جمع شود. ما ۶ بازیکن را از دست دادیم و از جمع ما جدا شدند که باید از زحمات‌شان که در طول فصل کشیدند و برای این باشگاه قهرمانی آوردند تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس افزود: شرایط فوتبال و ذات فوتبال این مشکلات را هم دارد و این جدایی‌ها وجود دارد. امیدوارم هرچه زودتر تیم ما شکل بگیرد و بتوانیم تمرینات بیشتری برای هماهنگی بیشتر داشته باشیم تا بتوانیم شکل تاکتیکی‌مان را خیلی زود به دست بیاوریم و خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. یک زمان ۱۰-۱۲ روزه را از دست  داده‌ایم و با یک ماه پیش‌فصل باید به سراغ بازی‌های سختی که در پیش داریم، برویم.  

گل‌محمدی درباره اینکه چرا اردوی دو هفته‌ای شما تبدیل به هشت روز شده و مشکلات مالی عاملش بود، گفت: بحث ناهماهنگی در کشور ترکیه بود و به خاطر این ناهماهنگی اردوی‌مان جابه‌جا شد.

او درباره  اینکه چند نفر از لیست بازیکنان مدنظرش باقی مانده‌اند، اظهار کرد: با گرفتن سرلک ۱۹ بازیکن فهرست ما پر شده است. امسال سال عجیب و غریبی برای بستن تیم است با توجه به اینکه قانون‌های بازیکنان زیر ۲۵ سال را برداشتند. ما سه بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم که به فهرست بزرگسالان‌مان منتقل شدند که کارمان را خیلی سخت کرد و از آن طرف هم لیست ۲۰ نفره تبدیل به ۱۹ بازیکن شد و این کار را برای باشگاه‌ها واقعاً سخت می‌کند، نمی‌دانم واقعاً چجوری بگویم.

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی باشگاه‌ها را دچار مشکلات عجیب و غریب کردند. قوانینی وضع شده که باید با حقوقی‌ها بنشینید و ببینید چیست خیلی از آن‌ها مبهم است و قوانین جدی که وضع شده قابل درک نیست.  

گل محمدی گفت: قوانین جدید باعث شده که ۴۰ تا ۵۰ بازیکن از لیگ ریزش پیدا کندو مجبورندبه لیگ یک بروند با بدون تیم باشند. نمی دانم شایددستاوردب داشته باشد. درکش برای من سخت است که با این وضعیت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند یا نه!

او افزود: از مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که این تقاضای همه مربیان است که تجدید نظر در قوانین وضع شده داشته باشند.به خصوص ما که در لیگ قهرمانان آسیا  هستیم این قوانین دست و بال تیم ها را می بندد. شاهد هستید که تیم های عربی چه هزینه هایی می کنند، چه بازیکنانی را جذب می کنند.باشگاه باید مهاجم شش دانگ که من نیاز دارم با قیمت گران خریداری کند. 

گل محمدی تصریح کرد:تاج  و دیگر آقایانی که تصمیم گیرنده در فوتبال هستند بایدتصمیم خوب بگیرند.درآمدزایی باشگاه ها بیشتر شود تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. چه ایرادی دارد فوتبال ما هم به دنبال بازیکنان چند میلیون دلاری برود؟ سعی کردیم از بخش دولتی خارج شویم و به بخش خصوصی برویم . 

سرمربی پرسپولیس گفت؛ من گفتم ۱۹ بازیکن بزرگسالان داریم.دیگر جای برای گرفتن بازیکن نداریم. یک نفر را باید از لیست خارج کنیم.

او درباره وضعیت کریم باقری گفت: من و بازیکنان می خواهیم که او در کنار تیم باشد. همه ما دلمان برایش تنگ شده است. کریم باعث قوت قلب است. تصور پرسپولیس بدون کریم برای من سخت است. امیدوارم مشکل کریم حل شود. 

گل محمدی درباره جدایی آل کثیر گفت: من از او خواستم که در تیم بماند و با مسئولان باشگاه صحبت هایی داشته باشد . از آخرین اتفاقات خبر ندارم. اگر تصمیم دارد برگردد اتفاقاتی رقم می زنم که بماند. 

او در پایان گفت: وحدت هنانوف در لیست ۱۹ نفره تیم پرسپولیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۰ تير ۱۴۰۲
ریشه تمام مشکلات کشور هم امثال شما هست که هر چی میلیاردی میخورین از بیت المال و حق دل مردم باز آه و نالتون به آسمونه .
مرد حسابی بهترین امکانات رو دارین و سفرهای خارجی تفریح و ورزش و تنتون هم سالم و قرادادهای هنگفت میلیاردی هست که به حسابتون واریز میشه باز ریشه ریشه میزنین؟ .
الهی خدا ریشه هر کی که حق دل مردم رو میخوره بکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
لطفا تو یکی دیگه چیزی نگو بشین سر جات پولهای میلیاردی میگیرین بهترین امکانات رو هم در اختیارتون هست. حالا یه کارمند دولت ،معلم ،پرستار ..... که کلی تلاش کرده و درس خونده آخر سر جمعا درآمدش به سالی 200 میلیون هم نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۸:۲۷ ۲۰ تير ۱۴۰۲
عاقلان دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
یعنی بقیه مردم مشکل مالی ندارند؟؟ خیلی ها مستاجر هستند یا کم درآمد هستند ولی همچنان دارند تلاش می کنند و کار و کار و کار
حالا شماها بگید خونه تون چه جوریه؟ کجاست؟ ماشین تون چیه؟ هزینه های زندگی تون چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
غارتگران بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۲۰:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خجالت بکشید افتادید به جون بیت المال و به قول خودتون توپ بترکونید. این پول ها که شما میخورید مال همه مردم ایرانه. خجالت بکشید ده میلیارد ده میلیارد و صد میلیارد صد میلیارد خرج می کنند اخر سر هم میگویند پول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
حالم از این فوتیال و دورویی هاش و ریخت و پاشهای میلیاردی و اه ناله های بی پولیش بهم می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
کل بودجه ایران را بدهند به پرسپولیس باز میگویند مشکل مالی داریم. معلومه بازیکنی که 1 میلیارد نمی ارزه را 40 میلیارد میخرید باید همیشه پول بخواهید.
پوول خوردن سرخابی ها از بودجه مملکت سیرایی ندارد
نماینده مجلس خواب وزیر دست به سینه
آخرین اخبار