۲۰ مرکز تجاری پرمصرف تهران موظف به استفاده از مولد‌های برق شدند

۲۰ مجتمع تجاری پرمصرف پایتخت به دلیل مصرف بالای برق موظف به ورود مولد‌های برق به مدار مصرف شدند.

وزارت نیرو اعلام کرد: به دنبال ابلاغ استانداری تهران مبنی بر ضرورت رعایت مدیریت مصرف برق در بخش‌های اداری و تجاری و اطلاع‌رسانی این شرکت به مراکز تجاری بزرگ شهر تهران مبنی بر لزوم همراهی در اجرای طرح‌های مدیریت بار در ساعات اوج مصرف، با رسیدن مصرف برق کشور به ۷۲ هزار مگاوات و به دنبال اخطار‌های مکرر داده شده، ۲۰ مجتمع تجاری بزرگ و پرمصرف پایتخت موظف به روشن کردن مولد‌های اضطراری برق شدند.

بر این اساس مشترکان همکار با توزیع برق پایتخت در ازای انرژی تولیدی توسط مولد‌های خودتامین، مشمول پرداخت پاداش ۱۵۰۰ تومانی به ازای هر کیلووات ساعت برق تولیدی خواهند بود.

کاهش روشنایی‌های مازاد، حذف روشنایی در بخش‌های غیرفعال، استفاده از لامپ‌های فوق کم مصرف، تنظیم و استفاده صحیح از سامانه‌های سرمایشی و استفاده از مولد‌های برق در ساعات اوج مصرف از جمله موثرترین راهکار‌های کاهش مصرف برق در بخش تجاری است.

شرکت توزیع برق از تمامی مشترکان برق در شهر تهران به ویژه مشترکان تجاری درخواست دارد با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق به مدیریت بار و حفظ پایداری شبکه برق کشور کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
دولت باید رسما به بازار اعلام کنه اولویتش برق خونه های مردمه و همونطور که برق کارخونه ها رو قطع میکنه برق بازار رو هم قطع میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
چرا به مراکز تجاری و پر مصرف مجوز استفاده از پنل‌های خورشیدی نمی دهید و تعرفه واردات پنل را هم اینقدر بالا بردید و سخت گیری می‌کنید وقتی وزارت نیرو هر ساله در تامین برق عاجز است پس چرا تسهیلات لازم را برای واردات و یا ساخت پنل‌های خورشیدی و هر فن آوری که امکان تولید برق را فراهم می‌کند فراهم نمی کنند .وقتی از تآمین برق عجزید پس دلیل این همه ممانعت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
در صورت کمبود برق برای خونه ها برق بازار باید قطع بشه
آخرین اخبار