برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در کرمان

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کرمان برنامه های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در کرمان را تشریح کرد.

مهدی خانی گفت: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در کرمان، تابستان امسال با شعار مسجد، کانون نشاط با فراخوان طراحی پوستر آغاز می‌شود.

او افزود: برگزاری رویداد رویش با هدف شناسایی و ساماندهی کانون‌ها و برگزاری جشنواره امید به منظور جامعیت بخشیدن به برنامه‌های کانون از برنامه های ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان بیان داشت: تابستان امسال، ۶ بسته قرائت قرآن و عترت، بسته علمی فرهنگی و تربیتی، بسته هنری و ادبی، بسته مهارت و کارآفرینی، بسته تفریحی ورزشی و بسته رسانه و فناوری به کانون‌ها ارائه و بچه‌های مسجد می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی خود در یکی از این موضوعات فعالیت کنند.

 او تصریح کرد: امسال طرح استانی مساجد، پایگاه قرآنی نیز از شهربابک به عنوان شهر پایلوت آغاز می‌شود و هدف آن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) در خصوص ترویج فعالیت‌های قرآنی، ترویج معارف و سبک قرآنی است.

 خانی همچنین طرح شنبه‌های باکتاب را از دیگر طرح‌های امسال عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه مفید از اهداف اجرای این طرح است.

او گفت: پیش بینی می شود از ۶۶۹ کانون مجوزدار مساجد در استان کرمان، ۲۵۰ کانون در طرح اوقات فراغت به طور ویژه ورود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار