به جمع‌آوری کودکان کار اعتقاد نداریم

احمدى صدر گفت: به جمع آوری کودکان کار که بیش از ۳۰ بار انجام شده است، اعتقاد نداریم. 

سید احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در بین این افراد کسانی هستند که استعداد‌های آن‌ها شکوفا خواهد شد؛ ما به جمع آوری کودکان کار که بیش از ۳۰ بار انجام شده است، اعتقاد نداریم. این کودکان توان و استعداد دارند که باید به آن ها  توجه کرد. همکاران ما در حوزه اقتصادی باید مشکلات معیشتی  آن ها را رفع کنند. ما برای اینکه به استعداد‌های آن‌ها توجه کنیم مراکز ۳۰ گانه ای  را احداث کرده ایم و مجتمعی برای استعدادیابی راه اندازی شده تا به مدارس تخصصی معرفی شوند که می‌تواند مدرسه ریاضی، هنر و ورزشی باشد.

احمدی صدر اعلام کرد: تمام کودکانی که به نوعی از امکانات محرومند و مشغول کارند همچنین بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند و نمیتوانند وارد مدرسه شوند پوشش  داده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ریاست جمهوری دستور داد که شهردار تهران به عنوان نماینده ریاست جمهوری در مورد متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر وارد شود و این دستور تایید شده و کلیات نیز به تصویب رسیده است.

احمدی صدر با بیان اینکه پس از تایید و ابلاغ جزییات، شهرداری تهران نماینده ویژه ریاست جمهوری در این سه بخش خواهد بود، یادآور شد: تاکنون ۱۴ دستگاه به وزارت خانه خود پاسخگو بودند، اما با این حکم، هم‌افزایی تقویت می‌شود. اعتبارات به نهاد‌های مسئول واگذار شده، اما شهرداری حق نظارت و سوال خواهد داشت و به ریاست جمهوری گزارشات را خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.