تسویه بیش از ۴۵۰ همت از بدهی دولت‌های قبلی در ۲سال اخیر

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی از تسویه بیش از ۴۵۰ همت از بدهی دولت‌های قبلی در ۲ سال اخیر توسط دولت سیزدهم خبر داد و تاکید کرد: هم افزایی قوا به کاهش مشکلات اقتصادی منجر می‌شود.

حمیدرضا ترقی امروز یکشنبه در آیین معارفه دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری به تلاش دشمن برای ایجاد دوگانگی در کشور و جلوگیری از مشخص بودن عملکرد نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: به‌همین منظور در شرایط کنونی باید در تبیین عملکرد قوا با دقت و بدون توجه به جوسازی‌های دشمن عمل شود.

وی با اشاره به مشکل‌های موجود جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی یادآور شد: انسجام و هم‌افزایی بین قوا در شرایط کنونی برای رفع چالش‌های موجود مطلوب است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم نشان می‌دهد با تکیه بر ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعداد‌های داخلی می‌تواند مشکل‌ها را شناسایی و راهکار‌های عملی برای رفع آن‌ها ارایه کند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به تلاش نیرو‌های انقلابی در دولت سیزدهم گفت: این دولت در مدت کوتاهی بیش از ۴۵۰ همت از بدهی دولت‌های قبلی را پرداخت کرد و در حوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی به پیشرفت‌های مطلوبی رسید.

ترقی اُمیدآفرینی بین مردم نسبت به گذشته را ضروری دانست و تاکید کرد: دشمن در اعتراض‌های سال گذشته میلیارد‌ها دلار در رسانه‌های ضدانقلاب برای ضربه به جمهوری اسلامی هزینه کرد، اما مردم ایران با حضور در راهپیمایی‌های روز قدس، ۲۲ بهمن و جشن عید غدیر امسال پاسخ دشمنان را دادند.

وی با اشاره به مایوس شدن دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی افزود: قدرت الهی نهفته‌ای از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و اجازه نمی‌دهد تلاش شهیدان، اخلاص امام خمینی (ره) و مدیریت، تدبیر و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب اسلامی هدر رود.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی به اقدام موهن آتش زدن اخیر قرآن کریم در سوئد اشاره و تصریح کرد: این اقدام به دلیل ترس از عزت اسلام و تبدیل آن به دین نخست اروپا در سال‌های آینده است.

وی یادآور شد: حزب مؤتلفه اسلامی از ابتدای فعالیت تاکنون هیچ‌گاه دعوت به خود نداشته و فقط دعوت به خداوند متعال و انتخاب صالحین برای پیاده شدن ارزش‌های دینی و اسلامی داشته است.

ترقی با اشاره به بی‌توجهی تَحَزُب غربی به مردم‌سالاری دینی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی به دنبال قدرت نیست و به موضوع مردم‌سالاری دینی توجه جدی دارد.

وی با اشاره به وظیفه دشوار و مسوولانه جهاد تبیین در برهه کنونی تاکید کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در دوره سیزدهم فعالیت خود خط مشی برای بازنگری فعالیت‌های درونی، کمک به جامعه‌سازی اسلامی در فرایند انقلاب اسلامی و کنم به دولت‌سازی اسلامی توجه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار