بازگشت اولین کاروان حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از بازگشت اولین کاروان حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی خبر داد.

سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی، گفت : امسال ۹۹۰ زائر کرمانشاهی در قالب هفت کاروان - سه کاروان اهل تشیع و چهار کاروان اهل تسنن- به سرزمین وحی اعزام شدند که یکی از این حجاج پس از به جای آوردن اعمال عمره تمتع و پیش از عزیمت به مشاعر در سرزمین مکه مکرمه دعوت حق را لبیک گفت و در همانجا مراسم تدفین و ترحیم آن مرحوم برگزار شد. 

وی با بیان اینکه سایر حجاج کرمانشاهی در سلامت کامل بسر می‌برند و همگی اعمال حج را به جا آورده‌اند، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی شده، ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شامگاه دیروز اولین کاروان حجاج کرمانشاهی طی یک پرواز سرزمین وحی را به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران ترک کرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: کاروان حجاج کرمانشاهی پس از رسیدن به فرودگاه امام خمینی (ره) صبح امروز (۱۸ تیر) از طریق اتوبوس‌های حج و زیارت به مقصد کرمانشاه حرکت کردند و اکنون وارد استان شده‌اند. 

وی در خصوص پرواز سایر حجاج کرمانشاهی هم گفت: سایر حجاج کرمانشاهی طی روز‌های ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۳ و ۳۱ تیر و دوم مرداد به کشور باز خواهند گشت .

برچسب ها: حج و زیارت ، خانه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.