مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

۱۴ نفر از ایثارگران فاقد مسکن شهر زرین‌رود زنجان زمین دریافت کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ۱۴ نفر از ایثارگران فاقد مسکن شهر زرین‌رود زنجان برای ساخت واحد مسکونی مورد نیاز خود، زمین رایگان دریافت کردند.

عباس برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: رزمندگان و جانبازان در دوران دفاع مقدس بدون هیچگونه چشمداشتی برای امنیت و آرامش جامعه از گرانبهاترین سرمایه و دارایی خود گذشتند و در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد با دشمنان پرداختند و امروز همه ما باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنها باشیم.

وی اضافه کرد: عظمت، عزت و اقتدار نظام مدیون و مرهون زحمات ایثارگران است که موجب تضمین و تثبیت انقلاب شده است بنابراین آنچه را قانون برای این افراد مشخص کرده است باید با عزت و تکریم به آنان تقدیم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآورشد: قطعات زمین های واگذار شده به ایثارگران زرین رود، در منطقه شرقی این شهر با اولویت جامعه هدف ایثارگری مستاجر و واجد شرایط واگذار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان در تخصیص این زمین‌ها، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های در حال انجام بتوانیم، گام‌های موثرتری در راستای تامین زمین برای ساخت مسکن برای جامعه هدف مشمول در سایر شهرهای شهرستان برداشته و مشکل مسکن این عزیزان را برطرف کنیم.

وی در ادامه از برگزاری کمیسیون پزشکی برای ایثارگران خبر داد و گفت: سه کمیسیون حق پرستاری، حالت اشتغال و تعیین درصد جانبازی به صورت همزمان برای جانبازان و افراد تحت تکفل این عزیزان و خانواده معظم شهدا که شامل پرونده ۱۸۰ نفر از شهرستان زنجان، ۲۰ نفر ابهر، ۳۰ نفر خدابنده، ۱۰ نفر خرمدره، پنج نفر ماهنشان و پنج نفر از جانبازان شهرستان طارم بود برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.